ik mag me weer toevoegen

hoi hoi..

het is rustig hier!
mickje druk op school?!
ik heb vandaag mijn eerste dag vervangen. en nog wel in groep 7/8 ook.
het was op de school waar ik tot de vakantie vervangen had, dus dat was wel leuk. het was eigenlijk tot volgende week vrijdag, maar ik was doodop van die ene ochtend.
dus ik heb de directeur aangeraden toch iemand anders te zoeken.
gelukkig is het een bekende voor de kids. dan ga je toch met een geruster hart naar huis.

de laatste 2 dagen voel ik me 's morgens alles behalve lekker. beide ochtenden moeten over geven. zou het komen omdat ik op tijd uit bed ben gegaan.. ipv uitgeslapen?
morgen de wekker maar even niet al te vroeg.
wil nog wel een aantal dingen doen en regelen, dus niet tot laat in bed hangen!

groetjes Carina

hey
ja zeker he rustig hier, kijk steeds wel ff maar weet eigenlijk ook niks te schrijven maar nu wel dus vandaar.
carina dat je moest overgeven omdat je vroeg op moest staan kan kloppen hoor,ik had in de vakantie ook alleen last van de misselijkheid maar hield meestal wel binnen tot ik moest gaan werken toen kwam erke morgen alles eruit.als ik dan dagje vrij hebt weer niet dus ben er acheter dat daar echt van komt.
maar hoera ik heb nu al 2 dagen niks eruit gegooid dus zou het nou eindelijk over zijn....ben vandaag eigenlijk ook voor eerst niet echt misselijk dus durf bijna niet te geloven, maar denk dat het over is ja.
morgen leuke dag voor de boeg: we gaan voor een "pret" echo naar me schoonzus in ziekenhuis en krijgen zelfs dvdtje ervan.ben zo benieuwd hoe het er nu uit ziet heb voor t laatst gezien met 9 weken en daar was eigenlijk niks uit te halen dus ben helemaal opgewonden.
zodra ik wat foto's heb zet ik ze erop morgen.
nou tot morgen dan en werkse he

potverdorrie.....
hebben wij weer, ik helemaal blij en vol spanning vanmorgen wakker , beld me schoonzus: sorry maar kan helaas niet door gaan want de collega die het zou doen doet geen pret echo's meer voor familie van colega's.het werd te druk:(
echt balen zeg had me er zo op verheugd.
iedereen krijgt met 12 weken een echo en ziet dan echt een baby en wij hebben alleen maar die 2 vroege waar je eigenlijk nog niks op ziet.nu weer wachten dan tot ik 17 wkn ben want dan pas krijgen we weer wat te zien bij de vk.
balen zeg.....
nou ga ff verder balen
spreek jullie weer

nou ja zeg! wat flauw!
daar kijk je dan toch de hele tijd naar uit he!

vandaag heb ik gelukkig weer een goede dag gehad. gisteren was een gigantisch baaldag!
maar wie weet is bij mij 14 weken (ben ik vandaag) de grens om me weer wat beter te voelen!

morgen samen met een vriendin shoppen, waarschijnlijk ook op zoek naar de kinderwagen. ben benieuwd!
groetjes

Hoihoi,

Mirrie, wat jammer dat je nou geen echo hebt zeg!!!!! Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt!! Kan je niet via een andere verloskunidge ofzo een echo laten maken???
Je hebt toch recht op die 12 weken echo, of niet???

Carina, heb je een leuke kinderwagen gezien??
Ik ben al een hele tijd hier niet meer geweest, maar heb me ook zooooooo beroerd gevoeld... :( Echt vervelend is dat!! (ookal is het voor een goed doel)
De eerste week werken viel me zó zwaar, ik kon 's avonds echt gewoon helemaal niks meer, alleen uitgeteld op de bank/in bed liggen.... was ook bijna 3 kilo afgevallen en mijn bloeddruk was aan de lage kant (waardoor ik me ook erg beroerd voelde). Ook kreeg ik haast niks naar binnen en heb ik voor het eerst moeten overgeven.
Jaja, het is me allemaal wat!!
Maandag ben ik maar ziek naar huis gegaan (koorts, pijn in mijn maag en buik, een heel rot soort knijpend gevoel) en gisteren ook thuis gebleven.
vandaag weer gewerkt (half dagje) en ik voel me een stukbeter!
Ik denk dat mijn lichaam me maandag even heeft terug gefloten!!
Ik heb nu op school tegen de directeur en m;n afdelingshoofd verteld dat ik zwanger ben (alweer bijna 10 weken) en heb het kunnen regelen dat ik volgende week een ADV-dag opneem. De week erop had ik er al een staan, dus dan zijn de weken niet zo intensief en zwaar.
En dan hopen dat het na 12 weken echt beter gaat!
Over 2 weken de echo en het hartje luisteren... spannend!

Groetjes, Mickje

hoi mickje...
en jij maar bang zijn da tje geen klachtjes zou hebben.
ik had eigenlijk al wel verwacht dat de eerste tijd werken je tegen zou vallen. in het onderwijs werken is geen rustig baantje!

fijn dat de directeur ze met je meedenkt! zo'n extra dagje in de week nu vrij, kan net ervoor zorgen dat het de rest van de week wel goed blijft gaan.

wij hebben wel een kinderwagen gezien, maar zit in dilemma.
gaan we voor een 3 wieler in de kleuren die we graag willen of toch voor een iets stabielere 4 wieler vanwege de hondjes. die 4wieler is namelijk niet in ons kleurtje te krijgen.
dus nog ff nadenken en piekeren!

ik mag over 2 weken weer naar de verloskundige. hartje luisteren! kan eigenlijk niet meer wachten, maar zal moeten  he!
heb ook het kindje voor het eerst al gevoeld. voor ik het echt besefte was het alweer weg. en ik weet zeker dat het niet mijn darmen waren!

ik ga nog ff wat snacken!
groetjes

Hoi Carina

Ja, ik heb iets te vroeg gejuicht over mn klachten.... nouja!!!!!
Ik ben echt blij dat ik volgende week een dagje vrij heb, dat scheelt zo veel!
Wat gaaf dat je je kindje al gevoeld heb, echt super bijzonder!!! Kan je er nu wel goed van genieten? (na al die ellende die jullie hebben moeten doorstaan)
Ik denk dat wij toch voor een 4-wielen gaan, ik vind zo'n 3-wieler niet zo mooi. Ik hou wel gewoon van degelijk spul, hahaha!
En ben ook van plan om lekker veel te wandelen, het is hier zo'n mooie omgeving!
Ik heb donderdag 11 september de eerste echo, we kijken er allebei echt naar uit!!
Ik ga het grote nieuws vrijdag op de studiedag tegen mn collega's vertellen.....hahah, ik denk dat sommigen al wel wat vermoeden..... :)
(maar de meesten denken volgens mij; die wil wel kinderen, maar pas na de verbouwing!!!! hihi, niet dus!!)
Heb je nog veel vervangen de afgelopen tijd?
Ik heb wel een leuk klasje, het zijn maar 20 kinderen en ik ben van lokaal verhuisd en heb nu EINDELIJK eens een ruime klas!!!! Erg fijn!!
Er zitten wel veel 'aparte' kinderen in de klas..... de een heeft dit, de ander heeft dat.... maar wel goed om mee te werken.
Wel een raar idee dat ik over een half jaartje gewoon weg uit die klas ben. Ik heb toch bijna 9 jaar fulltime gewerkt....

Nog leuke plannen voor het weekend?
Ik heb het lekker rustig gehouden. Morgenmiddag komt een vriendin thee drinken en verder staat er niks op de agenda!! Houden zo.....

Groetjes,
Mickje

hoi hoi!

wij gaan toch ook maar voor een   4wieler.
dan nemen we waarschijnlijk een zwarte en doen we er een leuk gekleurd dekentje in en een leuke gekleurde luiertas.
de technische dingen op het verlanglijstje wegen toch zwaarder dan de kleur van de wagen.

ik heb 1 ochtend vervangen in 7/8 en komende woensdag wekr ik met een jongetje met down
verder is werk een beetje op een laag pitje komen te staan..

komend weekend is een weekend van Feest! ik ben donderdag 30 geworden, en dat vieren we dit weekend. het zal wel vermoeiend zijn...
maar alle boodschappen zijn in huis en ik weet wat ik morgenochtend moet doen voordat de eerste mensen er zijn... dus het komt helemaal goed!
maandag slaap ik wel weer bij!

het is goed van je dat je je agenda niet te vol zet de komende weken. ik heb sinds deze week pas weer wat meer energie.
en deze week maar 1 keer over moeten geven. dus we gaan vooruit hahaha

@ mirrie.. hoe is het nu met jou?
heb je het druk? veel werken?

ik ga nog even wat spulletjes klaarzetten voor morgen en dan lekker naar bed.
groetjes

Terug
Bovenaan