Ik vind het raar!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik schrok gewoon toen ik het onderwerp las van Dromer30 die net zwanger is.  

Ik dacht gewoon iets te gaan lezen. Zegt ie  ineens dat ie een man is  
Ik vind het wel erg vreemd dat je als man zijnde, op een vrouwen forum mee kletst. Ik voel me gewoon bedrogen. Kan me niet voorstellen dat mijn  man het nou zo vreselijk geweldig zou vinden om met een stel  meiden te kletsen....  
Het klopt gewoon niet bij mij.   Sorry voor degene die dit niet herkennen maar ik moet het echt even kwijt.   ben ik de enigste?  

Nee je ben niet de enige hoor...
Ik vind het ook een beetje raar, maar ik  probeer iedereen hier
te respecteren zoals hij of zij is.
Het is een bijzondere situatie die je niet zo vaak hoort,
en tja ik neem aan dat het 2 homo ´s zijn, en die hebben
toch vaak meer met vrouwen dan met mannen.
Tenminste dat ik wat ik ken uit mijn omgeving.
Ik vind het moeilijk om erachter te staan dat 2 mannen
(of vrouwen) een kind kunnen krijgen, maar dat is vanwege mijn
religieuze overtuigingen.

xx Syrah (31,2 wk)

nou zeg stel je niet zo aan. Ik vind je reactie zwaar overdreven.

Waarom mag een man met dezelfde onzekerheden als een vrouw niet meepraten op dit forum???
Volgens mij zijn er geen spelregels waarin staat dat het recht om hier mee te praten voorbehouden is aan vrouwen.

Als het je stoort dan lees je er maar over heen en laat het daarbij. Beetje respekt voor een ander graag.

Anne

Waar staat hier vermeld dat het hier een vrouwenforum betreft?

Ik vind het niet raar, het is anders, maar dat geeft hij zelf ook al aan.

Toch gaaf dat twee mannen met een kinderwens op deze manier ook een
gezinnetje kunnen vormen. En kan me juist voorstellen dat dat heel veel
onzekerheid met zich mee brengt, juist omdat die zwangere vrouw niet
iedere dag aanwezig is.

En daarvoor benaderd hij ons, zie het als een compliment!

Sannes

38 + 4 wkn

Dag allen,

Met hartkloppingen lees ik het berichtje van iemand, die durft te oordelen over wat ik wel en niet zou mogen. (lees het maar effe als een aanstaande vader met hormmon wisselingen).

Ik schrik hier gewoon van. Je weet half niet hoe bijzonder dit moment van zwangerschap en vaderschap voor mij is. Dit is het allermooiste wat mij kan overkomen en ik denk dat dit kind ontzettend bewust zal komen. je weet half niet hoeveel moeite het kost om iemand te benaderen en te vragen of die persoon jou kind wil dragen. Gelukkiger zijn er vrouwen op de wereld die zich in kunnen leven in mijn situatie en ook met mij mee leven. omdat ik toevallig een man ben mag ik er niet over mee praten.

Ik ben blij dat ik in mijn omgeving mensen heb die ons steunen en met ons mee leven en vandaag ben ik geraakt door alle lieve reacties van vrouwen die mij een hart onder de riem steken en weten wat ik voel. Dames bedankt daarvoor. En ondanks mijn boosheid en het feit dat ik me nu best gekwetst voel door dit onderwerp, blijf ik hier komen en hopen dat er vrouwen zijn die ook naar mij willen luisteren.

Dromer 30 (effe flink wakker geschud)

En dan als laatste dit internet adres is voor jonge gezinnen en bij mij weten horen mannen daar   ook bij.

Dreamer,
trek je er nix van aan en blijf hier vooral gewoon komen.
Er blijven altijd intolerante mensen in deze wereld die denken dat ze voor een ander kunnen bepalen.
Gelukkig zijn er ook mensen die er anders over denken.
Head up
Anne

Anne en Sanne ik ben het helemaal met jullie eens! En hij is echt niet de enige man die hier op het forum komt. Maar misschien wel de enige met een mannelijke partner.
Ik heb hier nu al zo vaak gezien dat mensen hun mening hier zo keihard neergooien met alle gevolgen en heftige discussies van dien.
En om je bedrogen te voelen door iets dergelijks, daar schrik ik van. Hij heeft er nergens doekjes om gewonden, vertelde meteen hoe de vork in de steel stak. Meiden leven en laten leven. We hebben net een echte bedriegster onder ons gehad en om deze man met dezelfde zorgen als wij met haar om een lijn te zetten gaat mij een beetje ver.
Vind je dit een moeilijk onderwerp omdat jij het niet vind kunnen dat stellen van hetzelfde geslacht een kind willen, dan is dat prima en jouw mening. Maar we leven in een samenleving waar dit wel kan. En dan kan je hier mee te maken krijgen. Zeker op een internetforum, dat openbaar is en waar nergens in de spelregels staat dat mannen met een kinderwens en een man als partner uitgesloten zijn. Wil je hier niet mee geconfronteerd worden, tja... dan is het misschien een idee om zelf een forum op het internet te beginnen waarin de leden alleen vrouw mogen zijn met een mannelijke partner, en dan nog zul je te maken kunnen krijgen met bedriegers en bedriegsters, helaas.

Ik voel me ook vereerd dat hij zijn onzekerheden en zorgen met ons komt delen.

liefs,
Wietske

Terug
Bovenaan