Ik vind het raar!

hoi allemaal,

Wat is deze discussie afgedwaald!!!!!!!!
Ik denk dat er wat betreft het geloof er helemaal geen discussie mogelijk is, wie niet gelooft moet dat zelf weten en omgekeerd ook! Alletwee de kanten hebben hun goede en slechte kanten! Daar kan je een heel verhaal van maken maar dan kan je tot ik weet niet hoever voor chr. teruggaan en dan is het nog allemaal niet te verklaren, zinloos dus!

Groetjes Brechtje

Hai allemaal

Denk dat Brecht gelijk heeft. En dat we geen discussie over het geloof moeten gaan hebben. Daar gaat heel dit forum niet over en je kan er mensen mee kwetsen en dat heeft totaal geen nut. Iedereen moet geloven wat hij wil vind ik en zijn daar geen betere / slechtere mensen door. En als ik een berichtje van iemand op het forum lees dan reageer ik zoals ik denk dat goed is en misschien heeft diegene wel een heel ander geloof als mij. Maar dat moet niks uitmaken. Ik vind dat we het hier beter niet over kunnen hebben.

Hallo ik ben nieuw hier en ik heb me snel ingelogt om even hier een reaktie te kunnen plaatsen.
In 2004 was ik in verwachting van een tweeling en helaas hebben wij een kindje verloren. Mijn man is toen mijn steun en toeverlaat geweest. Alles maar dan ook echt alles kon ik met hem bespreken en hij begreep mij ook. Nu ben ik alweer bijna 19 maanden in verwachting en ik kan jullie vertellen dat mijn man net zoals mij zwanger is. Hij voelt zich niet moe en heeft niet zoveel stemmings wisselingen maar hij is er soms ook even helemaal niet bij. Wat ik hier mee wil zeggen is dat zowel vrouewen als mannen op hun eigen manier zwanger zijn. En vergis je niet dames en heer dat Mannen echt zwanger zijn net als ons alleen die voelen geen hormonen door hun lijf gieren. Ik heb niet het hele stuk gelezen daar had ik geen zin in.
Nog een ding wat ik echt belangrijk vind voor een ieder hier. Respecteer elkaar en beoordeel elkaar niet op een mening. Dat gebuert hier helaas te vaak in nederland.

Groetjes Sigrid

Hoi Sigrid,

ff tussendoor hoor,maar ik denk dat je bedoelt dat je 19 weken zwanger bent??

groetjes,

Sharon

Hallo allen (en Dromer uiteraard!),

Ik wist niet eens dat  er nog mensen bestonden die uberhaupt durven te roepen dat een kindje niet zou mogen opgroeien bij twee mannen (of twee vrouwen). "Een kind heeft een vader en een moeder nodig...". Mogelijk ja, dit is de meest bekende en sociaal geaccepteerde situatie. Ik denk dat het heel erg belangrijk is dat een kind alle liefde krijgt dat het nodig heeft om een stabiel persoon te worden. En waarom zouden twee mannen (of twee vrouwen) die portie liefde niet kunnen geven? Wat is dan volgens de mensen die 'daar tegen zijn' het keerpunt waarop het mis zal gaan? You tell me, want ik zie het niet. Dromer, ik wens jou en je partner een hele fijne periode toe. Uiteraard ook voor de draagmoeder, wat een fantastische vrouw moet zij zijn om jullie hiermee te willen helpen zeg! Fijn dat ze een close friend is. Zullen haar kinderen later ook weten dat jullie kindje hun halfbroertje/-zusje is? Heel veel geluk, fijne zwangerschap gewenst (met hopelijk toch weinig misselijkheid, hahaha!!) en jullie zullen vast twee supertrotse pappa's zijn straks!

Groet,

Anouk

Terug
Bovenaan