Ik vind het raar!

Hallo Gerdientje,

Welkom in de MODERNE wereld.
Ik vind het heel erg bijzonder dat "de dromer" hier zijn vragen en onzekerheden kwijt wil. Waar moet hij ze anders kwijt. Deze site is daar toch voor en er staat nergens dat deze site speciaal voor vrouwen is.   Er staat jongegezinnen site.
DUS wat is je probleem ?????????????????????????????????????????????

met vriendelijke groeten aafje moeder van cornelis-jan

@ daisy81,

Het was niet naar bedoeld hoor......

Groetjes, Angel

Hallo,
Ik voel mij totaal niet bedrogen.
Ik denk als iemand zoveel moeite doet, om een forum te vinden waar hij met zijn verhaal terecht kan............ Ik geloof heilig dat dromer hier is omdat hij ontzettend graag vader wil zijn. Nu is zijn droom een stapje dichterbij en wil hij daar over praten, net als wij.
Zoals dromer praat hoor ik een gevoelige man en niet een of andere viezerik ofzo die hier ons komt bespieden terwijl elkaar vertellen welke kleur onze afscheiding nu weer is.
Onze mannen zijn toch ook liefhebbende vaders, of worden dat. En bij onze mannen zouden we straks toch ook zonder moeite de baby achterlaten omdat je weet dat een man even goed kan verzorgen en lief hebben? Waarom zou een man dan niet mee mogen praten op een forum van aanstaande moeders.........eigenlijk is aanstaande ouders een beter woord.
Ik snap wel waarom Dromer boos word. We zeuren toch ook niet tegen de niet zwangeren, die af en toe op dit forum komen om te vragen  wat de tekenen van een zwangerschap zijn?
Dit moet wat mij betreft gewoon een gezellig forum zijn waar alle aanstaande ouders (of bijna aanstaande ouders) hun ervaringen  kunnen delen.

Vriendelijke groetjes Lillian

Tja dames, of je het nu raar vindt of niet...dromer....of droomster iedereen kan hier lezen en een oordeel vellen.

Ik kan me voorstellen dat sommige nu denken "Oh help en ik heb al die intieme dingen over mezelf op het forum gezet en nu kom ik erachter dat een man, of misschien wel hele hordes met mannen dit lezen' ja, dan had je wellicht eerder moeten nadenken voor dat je je tepelverhalen of vaginale problemen de wereld instuurt....

Ik vind het alleen maar goed dat Dromer hier komt...hallo, waar zou hij anders naar toe moeten, als wij al geen begrip meer op kunnen brengen voor rond vliegende hormonen (mannelijk of vrouwelijk) wie dan wel. Wij weten hoe het is om in spanning te zitten en wat voor een spannende dingen nog meer. Mijn man vraagt toch ook aan mij hoe het een en ander voelt....wat moet Dromer dan, het aan zijn vriend vragen, net alsof die het weet... Laten we iedereen welkom heten, wanneer je met iets of iemand moeite hebt dan hoef je toch ook niet te reageren...

Dromer, ik hoop dat je blijft komen
liefs Clau

ik vind het wel gezellig zo'n man erbij. en dames zeg nou zelf als ie al ons geklaag en onze vieze verhalen kan doorstaan is het toch ook wel een echt vent!!!
hihi

nee maar ik vind ook wel dat iedereen hier zijn mening mag geven, dus ook de schrijfster van dit onderwerp. en ja ook daar mag weer fel op gereageerd worden, maar je moet mensen ook wel de kans geven om hun mening te hebben, en te weerleggen. En als jij persoonlijk het daar niet mee eens bent, kan dat ook, toch!!

goed, genoeg wijselijke praat voor vandaag. ik ga genieten zo van mijn nieuwe matras wat ze vanochtend hebben gebracht!!

kuss selma

ik vindthet ook wat kortzichtig, het is geen vrouwenforum maar voor jongegezinnen idd dus daar horen ook de mannen bij!
en waarom zouden mannen niet mogen weten wat wj voor ellende meemaken al maakt hij de pijntjes niet lichamelijk mee en alle ongemakken hij is net zo zwanger als wij!!!!!

dromer blijf lekker buurten en geniet van jullie zwangerschap,

gerdientje lees zijn berichten niet of ga naar een vrouwenforum

gr brenda

Weetje wat ik raar vind dat een draag moeder haar kindje kan af staan.
Ik zou het NOOIT doen.
ik denk zo een kind heeft een vader en moeder nodig 2 vaders is raar,
en eerlijk gezegt geen goede levens voorbeeld voor het kind straks.
het zal zich altijd af vragen waar heb ik 2 vaders en andere niet.
en hoe leg je dat dan uit manne kunnen geen kindern krijgen maar waar is em moeder dan?
het kind zal zijn moeder altijd kwaad aan kijken omdat zei haar kind heb weggegeven.

is mijn mening hoor (dus niet boos worden)

Terug
Bovenaan