Ik vind het raar!

hai
ik vind het juist goed dat mannen mee kunnen praten op dit form.
hier kunnen ze lezen,
hoe wij zwangeren vrouwen ons voelen.
ik vind het wel belangrijk dat mannen dat weten.
intressen tonen is toch belangrijk .
hier op het form kunnen ze mee lezen  
hoe wij over dingen denken.
hoe wij ons voelen!
misschien is het voor die mannen een stuk makkelijker om hun vrouw te begrijpen, mannen hebben het in die 9 maanden ook niet makkelijk met ons!
soms weten ze ook niet meer wat ze met ons aan moeten!
dan is het een stuk makkelijker als je mee kan lezen op een form.
en gaan ze de dingen misschien anders bekijken.
en kunnen ze hun vrouw beter onder steunen.
ik vind het een goed idee , ik heb er geen problemen mee!!!!

liefst jeannet

Hoi mensen

Ik wil alleen even zeggen dat ik het hartstikke leuk vind dat er ook
mannen op deze site komen,waarom alleen vrouwen
op het april of meiforum spreekt ook vaker een man,tenminste dacht dat
het op het april of meiforum was.
In ieder geval dromer heel veel succes!

Liefs viona

ik vind het juist prachtig om hier mannen tegen te komen, wou dat mijn vriend af en toe eens mee las... misschien zou hij me een stuk beter begrijpen op die manier!!!

en   voor wat betreft twee mannen   ( of vrouwen ) die graag kinderen willen...
ik vind dat er nogal wat kinderen geboren worden in omstandigheden die ik mijn ergste vijand nog niet zou toewensen dus als twee mensen die een liefdevol thuis voor een kind   kunnen bieden, graag een kind willen.... vind ik dat alleen maar geweldig!!
maargoed... dat is slechts mijn persoonlijke mening..
en   verder vind ik dat iedereen op dit forum   zijn of haar problemen of vragen kan en mag plaatsen... daar is het forum voor...

en voor de man over wie dit blijkbaar gaat..... wat geweldig dat jullie op die manier een kind kunnen  krijgen... probeer er vooral van te genieten en laat je niet gek maken door   loslopende hormonen hier

groetjes  greta

hey meis,

nee je bent niet d enige ik denk er percies zo over.

dais 6wk 4dg

Belachelijk hoe jij reageert Gerdientje, maar ieder heeft recht op zijn eigen mening, dus laat ik het hierbij.

Nogmaals Dromer, van harte welkom en ik hoop je vaak te "zien"hier op het jonge gezinnenforum.

Kus, Angel

Nou ja zeg!!! Hier moet ik toch ook even reageren! Komt er eens een man langs met zijn onzekerheden in alle openheid en dan wordt hij afgekat. Vreemd in mijn ogen. Volgens mij als homostellen kiezen voor een kind is dat vaak weloverwogener dan bij vele heterostellen. En wat de opvoeding van de kinderen betreft: heb eens een documentaire gezien over een homostel met iets van 8 pleegkinderen (met geestelijke en lichamelijke problemen) en ik heb nog nooit twee mensen zo geduldig en goed met opvoeding bezig zien zijn. Petje af.
Bij mijn dochter in de klas zit ook een meisje met twee moeders en die heeft ook nergens last van. Wordt niet gepest en is een leuk welopgevoed kind.
Ik zou zeggen: Dromer30, plaats al je onzekerheden en gedachten over de zwangerschap en het vader worden lekker op deze site. Kunnen wij ook nog iets van opsteken. Kunnen wij de kant van de man eens beter leren kennen. You go boy!
Ivy

@daisy81, zoals je misschien dan ook leest geef ik mijn mening en zo deed Gerdientje dat ook, dus wat je zegt ... ieder zijn mening.
En dat bedoel ik niet boos .......

groetjes, Angel

Terug
Bovenaan