Ik weet het allemaal ff niet meer

A

Anoniem

Guest
Hey hey dames..!

Ik weet ff niet meer..

Eergisteren test gedaan en sereuis 1 streep dikgedrukt andere was duidelijk een witte streep.
Gisteren naar dokter, daar niet test gedaan ff kort te maken: moest 13 euro betalen test contact ik had alleen pin geld en toen dacht ik ja haal wel bij etos dan zelf.

Gedaan predictor: negatief, 1 streep en ja als ik in licht deed, ik was naar toliet gegaan bij universiteit kon gewoon niet wachten hahahah dus toen ik thuis was en ik keek nog een keer in goed licht zag je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtjes een streep maar ja dan denk ik hou ik mezelf nu voor de gek..?

Maar ik ben zo duizelig ene dag wel andere dag ff niet, gerommel in me buik..
Me borsten zijn niet gevoel, niet misselijk, beetje maagzuur soms..

Als ik zwanger ben dan moet ik nu 3,4 weken zijn..

Maar ik weet echt gewoon niet meer.. word zo moe van gewoon..

Ik ga vandaag naar kruidvat die 2 voor 5 euro halen maarre dit moest er even uit ben beetje verdrietig om eerlijk te zijn...

liefs

Ha meid,

Ik begrijp dat je je nu ff rot voelt. Het is heel vervelend maar daar is nu ff niks aan te doen. Het enige wat je kunt doen is afwachten.....
Begrijp ik nou goed dat je een test op de wc van de uni hebt gedaan en later thuis op die test nog eens hebt gekeken of je een streep zag?
Dat moet je eigenlijk niet doen hoor! Na een aantal minuten is het testresultaat niet geldig meer.
Ga die tests maar halen van het kruitvat. Die zijn tenminste ook niet zo duur.
Beter kun je een paar dagen nog wachten met testen maar dat doe je toch niet want je bent veel te zenuwachtig. (Kon ik ook niet hoor, wachten met testen)
Heel veel succes en ik zal aan je denken

Liefs, mama 1977.

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 10:35:16'));

Ha meid,

Ik begrijp dat je je nu ff rot voelt. Het is heel vervelend maar daar is nu ff niks aan te doen. Het enige wat je kunt doen is afwachten.....
Begrijp ik nou goed dat je een test op de wc van de uni hebt gedaan en later thuis op die test nog eens hebt gekeken of je een streep zag?
Dat moet je eigenlijk niet doen hoor! Na een aantal minuten is het testresultaat niet geldig meer.
Ga die tests maar halen van het kruitvat. Die zijn tenminste ook niet zo duur.
Beter kun je een paar dagen nog wachten met testen maar dat doe je toch niet want je bent veel te zenuwachtig. (Kon ik ook niet hoor, wachten met testen)
Heel veel succes en ik zal aan je denken

Liefs, mama 1977.

Hey hey..!! :)

Ja is ook zo afwachten is beste..

Ja ik had op wc getest en toen had ik al beken en zag ik het ook die heeeeeeeeeel lichte streep...
Maar toen ik thuis was, ongeveer 5 minuten later keek ik nog een keer want ik dacht ik hou me zelf voor de gek weet je wel..

hahahahah nee ik kan niet wachten nee, ik ga gewoon vandaag even die testen halen en doe ik er 1 vandaag en dan weer 1 over 1 week en dan zie ik wel hoor..

Trouwens me buik is niet hard ofzo betekent dat al dat je niet zwanger ben, ik zou ALS ik ben dan 3-4 weken dan nu zijn..

Ja sorry misschien stomme vraag maar ik ben nog nooit zwanger geweets namelijk hahaa..

Veel liefs..!! Bedankt..!

Als je 3-4 weken zwanger bent is je buik ook nog niet dik. Ik begrijp heel goed dat je onzeker bent.
Wanneer is/was je nod?

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 11:05:43'));

Als je 3-4 weken zwanger bent is je buik ook nog niet dik. Ik begrijp heel goed dat je onzeker bent.
Wanneer is/was je nod?

Oh oke haha.. ja ik bedoel meer hard, heb al een buikje van mezelf hahahaha..
Uhm nou ik ben 29 janauri ben ik 2 dagen ongesteld geweets..? was meer vaag 1 dag erg tweede dag was er niks gewoon meer..beetje druppels en 2 januari was ik ook even 3 dagen..

Normaal ben ik altijd de 12e van de maand, ik ben al meer dan 6/8 jaar niet aan de pil ofzo dus me periode kan ik klok op afstellen om zo even te zeggen..

Veel liefs

Dus als ik het goed begrijp ben je 2 januari drie dagen ongi geweest en 29 januari twee dagen ongi?
En normaal ben je altijd op de twaalfde van de maand ongi? Dan is januari wel een rare maand geweest. In december was je op de twaalfde ongi?

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 11:30:36'));

Dus als ik het goed begrijp ben je 2 januari drie dagen ongi geweest en 29 januari twee dagen ongi?
En normaal ben je altijd op de twaalfde van de maand ongi? Dan is januari wel een rare maand geweest. In december was je op de twaalfde ongi?

Helemaal correct ja..

Ja heel vaag, ja ik was 12 november ongesteld geweest 9 december had ik seks gehad, ik had wel toen pillen gehad de elfde waardoor me cyclus ook aangetast zou raken maar ik zou wel zwanger kunnen raken en me ovulatie zou dan ook uitgesteld raken en die zou ik dan rond 9,10 hebben me eisprong dus toen hadden we juist toen geklust..

ja januari erge vage maand ja..

Jeetje wat lastig he. Ik weet het ook niet met die medicijnen erbij. Ik denk dat afwachten toch het enige is wat je nu kan doen. Hoe moeilijk dat ook is.

Terug
Bovenaan