Ik weet het allemaal ff niet meer

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 22:32:27'));

Hey ro,
Sorry dat ik ineens weg was maar mijn dochter kwam thuis van het spelen bij een vriendinnetje. Het was zo'n mooi weer dat we naar de kinderboerderij zijn gegaan.
liefs, mama 1977.

hey hey..!!

Is niet erg joh..!!

Ow heerlijk zeg, leuk kinderboerderij, vind dat nog steeds leuk hahaha..!!

heb test gedaan gisteren kruidvat was dicht dus ben naar etos gegaan en had 1 van eigen merk gedaan en had 1 streep ben dus niet zwanger.

Vind ook niet erg, wel jammer maar ja leven gaat door ben nog maar 22 jaar dus kinderen krijgen komt wel goed ;-)

Hoe is het allemaal met jou..?

veel liefs

Hallo allemaal,

Ik heb ooit ook eens zo'n ervaring gehad. Een positieve test, maar wel een heel licht streepje. Ik kon het bijna niet geloven en moest echt goed kijken in het licht.... echt geen fantasie streepje.... beetje gemakkelijk om dat zo te beweren.... maar bij mij liep het uit op een miskraam, ik had na een paar dagen ook een negatieve test namelijk. 3 dagen daarna begon ik enorm te vloeien en kreeg heel erg buikpijn. Op de controleecho bleek er niets meer te zitten. Sorry dat mijn verhaal geen positief verhaal is, ik hoop dat het bij jou anders gaat. trouwens je test moet na een week zeker veel duidelijker zijn als je wel zwanger bent, want het hormoon verdubbeld elke twee dagen. Dus een paar dagen wachten en testen maar weer, dan heb je meer zekerheid! Laat je het weten? Ik hoop het zo voor je!

Hey ro,

Jammer dat je toch niet zwanger bent.

met mij is het wel goed hoor. Heb het weekend weer gewerkt.
Hoe is het met jou?

Liefs, mama 1977.

sorry sorry sorry ik heb het helemaal niet zo lullig bedoelt ... :s Ik wilde alleen proberen te zeggen dat omdat je hoofd er meebezig is je  lijf er op  kan gaan reageren...
sorry als ik je een rot gevoel gegeven heb, ik heb het niet zo bedoeld...  

Terug
Bovenaan