Ik weet het allemaal ff niet meer

Hoi,

Betekend het dat je deze maand ook weer de 12de ongesteld zou moeten worden? Of weet je wanneer je eisprong is geweest?
Ik denk dat je nog te vroeg heb getest. Zou het over 3 dagen nog eens proberen.
Je baarmoeder zit helemaal achter je schaambeem, als je 12 weken zwanger bent, groeit de baarmoeder pas boven de schaambeen uit, dus eerder zou je echt geen dikere buik kunnen krijgen, hooguit je darmen die raar doen.

Trouwens wat erg stom dat je bij de DOKTER moet betalen voor een zw test!!! Hier heb ik nog nooit van gehoord. Voor een test voor een blaasontsteking hoef je toch ook niet te betalen (tenmiste ik nooit) Ik vind dit echt heel vreemd, en dan ook nog eens 13 euro, daar kun je zelf wel 3 testen voor kopen. Belachelijk.

quote: Ris reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 13:32:01'));

Hoi,

Betekend het dat je deze maand ook weer de 12de ongesteld zou moeten worden? Of weet je wanneer je eisprong is geweest?
Ik denk dat je nog te vroeg heb getest. Zou het over 3 dagen nog eens proberen.
Je baarmoeder zit helemaal achter je schaambeem, als je 12 weken zwanger bent, groeit de baarmoeder pas boven de schaambeen uit, dus eerder zou je echt geen dikere buik kunnen krijgen, hooguit je darmen die raar doen.

Trouwens wat erg stom dat je bij de DOKTER moet betalen voor een zw test!!! Hier heb ik nog nooit van gehoord. Voor een test voor een blaasontsteking hoef je toch ook niet te betalen (tenmiste ik nooit) Ik vind dit echt heel vreemd, en dan ook nog eens 13 euro, daar kun je zelf wel 3 testen voor kopen. Belachelijk.

hey hey..!!

Ja als goed is moet ik dan rond 12 weer ongesteld worden ja..
Ik heb dat gevoel dus ook ja, te vroeg..
Nee ik vroeg me af een harde buik, weet je wel dat je dat voelt of bedoel je daar mee zelfde mee..
Ja me darmen doen wel raar maar ja dan denk ik liever in midden houden weet jenwel dadelijk is er niet zo haha..

Ja belachelijk he..!!!
Ik vond ook zo stom...!! maarre een vriendin van me moest dat ook gewoon een keer doen..

Ja daarom had ik zoiets vanne koop bij kruidvat moch ik zwanger zijn dan ga ik wel naar dokter eerder niet haha..

Thx voor je reactie btw he..!!

Liefs

Ris,
Ik vind het ook stom dat je er voor moet betalen bij de huisarts maar misschien doen ze dat wel omdat ze bang zijn dat anders alle vrouwen die denken dat ze zwanger zijn naar de huisarts gaan om zo de kosten van een test uit te sparen. Ik weet het niet hoor maar dat komt ineens in me op. Ik heb ook ooit, jaren geleden een test bij de huisarts gekregen en die hoefde ik niet te betalen. Maar toen was ik nog minderjarig en misschien is het dan anders?

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 13:29:57'));

Oke, dus de man in kwestie is niet meer in beeld?

Ga maar los hoor met je vragen. Haha.
Ik ben 31 jaar en heb een dochter van 4 jaar. Mijn man en ik wilden wel een tweede kindje maar we wisten nooit zo goed wanneer. Er zijn altijd zo veel voor en nadelen. Maar we willen eigenlijk niet dat er zo gigantisch veel jaar tussen nummer 1 en nummer 2 zit dus we moeten nu toch wel een beetje op gaan schieten. In juli 2008 heb ik een miskraam gekregen met 5 weken en op 22 december heb ik weer een miskraam gekregen met 8 weken. Ik hoop zo dat ik deze maand zwanger wordt. Als dat zo is dan wodrt de baby geboren als mijn dochter net een maand 5 is.

Nee die is weg..
Was niet al te leuke ervaring laten we daar op houden ajb.

Ow oke wat leuk zeg..!!
ja begrijpend, is wel leuk als ze met elkaar kunnens pelen enso..

Wat erg voor je dat je miskraam heb gehad..!! pff heftig hoor allemaal..!
Ik hoop het ook heel erg voor je..!
Het is je meer dan gegund, na zo een afschuwelijk tijd zeg..

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 13:39:39'));

Ris,
Ik vind het ook stom dat je er voor moet betalen bij de huisarts maar misschien doen ze dat wel omdat ze bang zijn dat anders alle vrouwen die denken dat ze zwanger zijn naar de huisarts gaan om zo de kosten van een test uit te sparen. Ik weet het niet hoor maar dat komt ineens in me op. Ik heb ook ooit, jaren geleden een test bij de huisarts gekregen en die hoefde ik niet te betalen. Maar toen was ik nog minderjarig en misschien is het dan anders?

zou best logisch kunnen zijn ja..
Ik weet ook niet, ik dacht nieuwe regel ofzo..?
Je moest toch ook opeens voor de pil betalen..?
ach ja het zijt zo ik ga gewoon naar kruidvat hahaha

Hoi hoi!
Ik heb jullie mailtje over en weer zo eens zitten lezen en waar het mij erg aan doet denken is dat je schijnzwanger zou kunnen zijn. Omdat het mogelijk zou kunnen zou je dingen kunnen gaan voelen die er eigelijk niet zijn. Ik ben zelf aant proberen zwanger teworden voor een derde kindje en nu we voor de eerste keer weer geprobeerd hebben "denk" ik ook vanalles te voelen... ik wil je niet beledigen ofzo, begrijp me niet verkeerd,maar zou dat niet mogelijk zijn?
En uit mijn ervaring, als je zwanger bent en je test op de juiste tijd hoef je eigelijk helemaal niet te twijfelen of het nu wel een streepje is of een "fantasy" streepje, je maakt je gek meid ;)

Hey ro,
Sorry dat ik ineens weg was maar mijn dochter kwam thuis van het spelen bij een vriendinnetje. Het was zo'n mooi weer dat we naar de kinderboerderij zijn gegaan.
liefs, mama 1977.

quote: astrid23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 21:00:35'));

Hoi hoi!
Ik heb jullie mailtje over en weer zo eens zitten lezen en waar het mij erg aan doet denken is dat je schijnzwanger zou kunnen zijn. Omdat het mogelijk zou kunnen zou je dingen kunnen gaan voelen die er eigelijk niet zijn. Ik ben zelf aant proberen zwanger teworden voor een derde kindje en nu we voor de eerste keer weer geprobeerd hebben "denk" ik ook vanalles te voelen... ik wil je niet beledigen ofzo, begrijp me niet verkeerd,maar zou dat niet mogelijk zijn?
En uit mijn ervaring, als je zwanger bent en je test op de juiste tijd hoef je eigelijk helemaal niet te twijfelen of het nu wel een streepje is of een "fantasy" streepje, je maakt je gek meid ;)

Hai Astrid,

Ik vind wel heel erg ver gaan dat je dingen gaat suggeren dat ik fantasy streepjes heb gezien.
Vind erg jammer.

als je ook had gelezen en goed, zag je dat ik ook duidelijk heb gezet dat ik mezelf dingen niet aan wil praten, dat ik me ook niet misselijk etc voel alleen maar wat gerommel in me buik heb...

Streepje was duidelijk aanwezig

groet

Terug
Bovenaan