Ik wil een meisje

ja hoor caroline, ik heb een vriend. Maar logica is niet voldoende om alles uit te wissen.

Aan mensen die vinden dat ik onaardig doe....dat klopt :D Maar ik zie ook niet zo in waarom ik vriendelijk zou doen tegen mensen die het zelf over zichzelf afroepen.

En idd ha dik gisteren weinig te doen (aan degene die dat zei), maar heb me hier wel vermaakt!

Of ik kinderen ga krijgen weet ik niet, maar het is wel tijd voor een website waar iedereens gevoelens ruimte krijgen. Dat lijkt me voorlopig een veel leuker en opbouwender project.

ta ta

en aan alle mensen die normaal hebben gereageerd (dus niet alleen de mensen die vonden dat ik gelijk zou hebben, maar gewoon de mensen die op normale wijze een andere mening hebben geventileerd...) thanks!!

 
je man bepaald nog altijd het geslacht.daar heb jij niks over te willen.
dus als het een jongen wordt moet je je man de deur uit schoppen en NIET je ZOONTJE ! je hebt toch al een hekel aan mannen, dus ken je hem net zo goed nu al eruit schoppen.hoe je nog niet eens aan kinderen te beginnen...veeel gemakkelijker voor jouw! hahahahahahahahahaha lol
 
Terug
Bovenaan