<p>Lieve dames... </p><p>Ik zit zo met een dillema Hier mijn verhaal.</p><p>Ik ben 20 jaar en 2 jaar samen met mijn vriend. Die ook al een zoontje heeft van 4 jaar.. Met een andere vrouw Echter is die relatie kort na de bevalling gestrand. (heel verdrietig). Mijn vriend is dus wat kinderen betreft extra doordacht. Echter ben ik vorigjaar december onbedoeld zwanger geworden. Ik kwam er ook pas achter met 8 weken . Ik wilde toen mijn kindje houden maar omdat onze situatie nog niet stabiel was en we nog maar net een jaar samen waren.. Heb ik toen voor abortus gekozen met hem.. Waar ik achteraf veel verdriet van heb. En wat me elke dag nog achtervolgd.. Echter nu ben ik weer zwanger geraakt. Ik weet het mensen denken hoe stom kun je zijn.. Maar het is toch gebeurd en ongepland.. Ik kan het nooit weer over mijn hart verkrijgen om weer abortus te plegen Ik wil het graag houden Ookal weet ik dat mijn leven niet perfect is ik wil alles voor mijn kind doen om hem/haar de beste toekomst te geven. Echter staat mijn vriend hier totaal niet achter. Hij vind mij nog niet klaar voor het moeder schap en hijzelf ook niet . Hij wil altijd een gezin om bij thuis te komen Maar dit vind hij te vroeg . Ik ben nu 5 weken en mijn hart zegt nee. Ik wil. Mijn kind houden. Maar hij heeft zijn keuze al gemaakt Wat ik erg moeilijk vind Heeft iemand tips voor mij?. Ik wil zonder mijn vriend te dwingen of eigenlijk elkaar Er toch uitkomen. Onze relatie zit goed hebben koophuis (van hem) en ook de financiële middelen mits we wel onze levensstijl aanpassen..</p><p>Zit zo in een dilemma </p><p>Houd zo veel van mijn vriend </p><p>Maar opnieuw een abortus en daarmee mijn kindje verliezen is voor mij geen optie . </p><p> </p><p>Liefs cetje </p>