Ik wil graag mijn kindje houden mijn partner niet

Advies over dit onderwerp is lastig te verkrijgen omdat er zoveel vooroordelen door de wereld gaan en het nog altijd een groot taboe is.Mijn tip is om voor jezelf alles op een rijtje proberen te zetten. Denk na over zowel de positieve als de negatieve kanten. Wat doe je als je vriend zijn besluit vast blijft staan? Welke hulp heb je dan nodig en wie heb je hier voor nodig? Misschien dat je een afspraak met de huisarts kunt maken zodat je het kunt bespreken met iemand die hier neutraal in staat.  Sterkte! 

Advies over dit onderwerp is lastig te verkrijgen omdat er zoveel vooroordelen door de wereld gaan en het nog altijd een groot taboe is.Mijn tip is om voor jezelf alles op een rijtje proberen te zetten. Denk na over zowel de positieve als de negatieve kanten. Wat doe je als je vriend zijn besluit vast blijft staan? Welke hulp heb je dan nodig en wie heb je hier voor nodig? Misschien dat je een afspraak met de huisarts kunt maken zodat je het kunt bespreken met iemand die hier neutraal in staat.  Sterkte! 

Vraagje, hoe is hij met zijn eerste kind? Is de band goed? Zien jullie hem/haar vaak? Weet je, het kan twee kanten op gaan, of hij legt zich erbij neer of hij went zich er vanaf. En zul je het in je uppie moeten gaan doen. Heeft het in elk geval een moeder die van hem/haar houdt. Het kind heeft er niks aan als hij/zij een kwart/halve vader heeft. Het enige antwoord op je vorige vraag is. Praat erover met je vriend. En maak jouw wens goed duidelijk. 

[quote quote=10147877]Ik denk dat je je fantasieverhalen even moet oplijnen met je eerder gegeven reacties want als ik zo terug lees in je reacties was je halverwege augustus dit jaar, na een miskraam, 3 maanden zwanger. Was je in november 2017 6 weken zwanger en schrijf je nu dat je in december 2017 zwanger was geraakt en er pas na 8 weken achter was gekomen. Heel bijzonder… Dat je nu 5 weken ongepland zwanger zou zijn zou a: de medische wereld versteld doen staan (je zou immers al rond de 6/7 maanden zwanger zijn als je in augustus al 3 maanden zwanger was) en b: een onmiddellijke reden voor iets van anticonceptie zijn want lijkt me heel goed dat dit puberaal gedrag zich niet hoeft voort te planten!!  Bah!! Ga ergens anders om aandacht zeuren ipv hier op een forum waar (aanstaande) moeders graag met elkaar sparren. [/quote]Nou ik ben ook benieuwd naar hoe dit nu zit... ik heb ook je reacties gelezen en die stroken niet met je vraagstelling in dit onderwerp..Wat is nu echt?

Beste dames ik snap jullie verwardheid.. Maar dit bericht plaats ik namens mijn goede vriendin die hier bij mij is . Haar situatie is als hierboven beschreven. Mijn ervaringen en reacties via dit forum hiervoor hebben hier niets mee te maken. Ik hoop op jullie begrip.  Bedankt liefs cettje 

Wat een meedenkende reactie bedankt  Hij is een hele goede vader en ondanks de regeling om het weekend doet hij alles voor zijn zoon.. Elk gesprek wat er ooit heeft plaats gevonden mbt kinderopvang school gezondheid etc is hij nauw bij betrokken  En hij is gewoon een hele zorgzame lieve vader.. Maar heeft een soort 'trauma' door eerder gebeurde situatie. Zijn ex vriendin het niet meer zag zitten ivb persoonlijke problemen 2 maanden na geboorte van zoon.. Sinds dien heeft hij moeite vooral op dit front.. Hij zegt ook ik wil het graag maar ik ben er nu niet klaar voor. Maar ik ben nu zwanger en we leven nu.. Het is lastig maar ik hbe juist respect voor alle vrouwen die ook moeilijk zwanger raken dat dit een godswonder is waar niet mee gespeeld mag worden  Laat dat even duidelijk. Zijn dat zwangerschap niets vanzelfsprekends is .Alsnog bedankt voor je/jullie reacties 

Hij heeft hem er zelf in gestoken met alle gevolgen van dien. Een ongelukje bestaat niet in mijn ogen. Jullie waren er zelf bij. Gebruik je geen anticonceptie ofzo?? Het is er nu eenmaal en een 2e abortus gaat wel erg ver. Sommige mensen kunnen geen eens kinderen krijgen en jullie twijffelen over een 2e abortus. 

Terug
Bovenaan