ik wil zo graag!!!

quote: boadicca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2005 09:52:27'));

Trouwens. Ik merk dat ik ovuleer doordat ik een zwaar warm gevoel in mijn buik heb en enorm zin heb in sex. Ik voel me dan helemaal stralend en warm.
Mijn borsten heb ik eigenlijk niet zo opgelet. Dus zal wel niks mee aan de hand zijn geweest.

quote: Jessie20 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2005 11:32:56'));   dat is gewoon de ovulatie heb ik ook en op de dag ervoor en erna heb ik gevoelige tepels, dat heeft niet iedereen, eerst dacht ik met die steken die aankondigen dat een eiersprong komt dat ik buikgriep had ofzo
betekend veel sex, want daar krijgen we kleintjes van, hahahaha zo denk ik nu wil dolgraag een baby.

quote: boadicca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2005 09:52:27'));

hallo ik ben al een half jaar bezig om te proberen om zwanger te worden maar ondanks dat mijn mentruatie cyclus normaal verloopt en ik nu al 6 maanden van de pil af ben, ben ik nog steeds niet zwanger. zijn er meer mensen die hier last van hebben of eventuel tips hebben hoe het welzou lukken zou ik graag reactie op krijgen

Hallo allemaal,

Voor mij is dit ook de eerste keer dat ik een berichtje schrijf. Mijn vriend en ik zijn nu al sinds  februari 2005 aan het proberen zwanger te worden, maar helaas.....steeds zonder resultaat. Ik vind dit zo moeilijk en had ook niet verwacht dat het zo lang zou duren. Ik ben heel regelmatig ongesteld, dus hoe kan dit nou??? Blijkbaar steeds op de verkeerde dagen gevreeen.
Ik begin nu echt te denken dat er iets mis is bij mij of bij mijn vriend.  
Mijn vruchtbare periode is als het goed is gisteren begonnen, dus...werk aan de winkel........haha.  Hoop echt  dat  het deze  maand raak is, anders weet ik het niet meer.
Dat  van de gevoelige borsten en pijn in mijn buik  herken ik heel erg, dus dat betekent dan denk ik dat ik dan erg vruchtbaar  ben steeds halverwege, precies  11 tot 15 dagen voor mijn volgende menstruatie moet komen.  

hallo iedereen 19 januari was me laatse ongesteld ik heb 1 februari gemeenschapelijk gehad en dat was de 14e dag en mij vraag is nu is er kans dat ik nu zwanger kan zijn of niet ik moet trouwens vandaag nog ongesteld worden maar heb nog nix en ik b het meestal vannacht al dus wat moet ik nog ff wachten denken jullie

ik h vandaag test gedaan ik b zwanger en de rest succes verder met jullie oke dag

quote: awo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 15:27:35'));

ik h vandaag test gedaan ik b zwanger en de rest succes verder met jullie oke dag

Hartelijk Gefeliciteerd hoor!!!

Geniet ervan!!!!

Terug
Bovenaan