ik wil zo graag!!!

ff   voorstellen ik ben eppie en ben 37 jaar heb 3 kinderen jongen van 16 en een meid van 13 en een zoontje van net 5 en   ben net een maand begonnen om zwanger te worden   en heb onregelmatig menstruatie meestal een week eerder   ben een 8 maanden van de pil omdat het de ongesteld heid altyd te vroeg kwam nou blijkt er twee kleine vleesboompjes in te zitten die het verstoord mijn huisarts zegt dat ik best zwanger kan worden en dat   het geen kwaad kan mijn vraag is wie heeft dit ook of mee gemaakt je kan op mijn msn een antwoord achterlaten groetjes eppie ps iedereen veel succes bij het zwanger worden en hoop dat het vlot lukt

hoi mana,

Ik ben hier op deze site voor het eerst. Ik probeer ook zwanger te raken. Waaraan kan je zien dat je vruchtbare dagen zijn of de eisprong, want ik hoor ook dat als je gevoelige borsten hebt dan je dan al vruchtbaar bent klopt dat?
En hoe lang ben jij al bezig om zwanger te worden?

Groetjes,

Maria

quote: mana reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2005 20:36:15'));

Hoi Gompie, ik voel me vandaag alweer een stuk beter, wel flink verkouden maar ja, dat is heel nederland. Ondanks dat deze week mijn vruchtbare periode is, voel ik me heel gewoon. Ik heb nog geen pijnlijke borsten, hoewel ik dat vorige maand wel in die periode had.Kan me ook vergissen, en zit er misschien een beetje op te wachten. Net alsof je dan ook van je lichaam doorkrijgt dat je vruchtbaar ben of zo, snap je wat ik bedoel? Toch heb ik deze maand het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Toch probeer ik me daar niet al te veel op vast te pinnen, is het straks alleen maar een teleurstelling. We zien maar weer, jij ook succes de komende weken. Ik blijf voor je duimen!!!!! Liefs Mana

quote: Eenzaam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2005 16:17:51'));

quote: mana reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2005 20:36:15'));

Hoi Gompie, ik voel me vandaag alweer een stuk beter, wel flink verkouden maar ja, dat is heel nederland. Ondanks dat deze week mijn vruchtbare periode is, voel ik me heel gewoon. Ik heb nog geen pijnlijke borsten, hoewel ik dat vorige maand wel in die periode had.Kan me ook vergissen, en zit er misschien een beetje op te wachten. Net alsof je dan ook van je lichaam doorkrijgt dat je vruchtbaar ben of zo, snap je wat ik bedoel? Toch heb ik deze maand het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Toch probeer ik me daar niet al te veel op vast te pinnen, is het straks alleen maar een teleurstelling. We zien maar weer, jij ook succes de komende weken. Ik blijf voor je duimen!!!!! Liefs Mana
Hoi,

Het is de eerste keer voor mij op deze site.
Ik probeer ook zwanger te raken. Klopt het dat als je borsten gevoelig zijn dat dan de vruchtbare dagen en de ovulatie is.
Hoe lang probeer jij al zwanger te worden?

Groetjes, Maria

Hallo iedereen.
Het valt me wel tegen hoe lang iedereen lijkt te moeten wachten voor het lukt!
Ik gebruik al sinds mijn 19 de de pil niet maar wel condooms. Ik hoop dat mij dat helpt om makkelijker zwanger te worden (vast onterecht) omdat mijn lichaam al die tijd haar eigen gang heeft kunnen gaan. Trouwens er is een uit een klein onderzoek in de vs naar voren gekomen dat je libido lijdt onder de pil. Dat wil zeggen dat je door de pil minder zin hebt in sex. De testgroep was echter niet zo groot en er is nog geen zelfde onderzoek nog eens gedaan om te kijken of het echt wel klopt of dat dit toevallig bij deze groep vrouwen zo was. Voor mij toch wel weer een (voorlopige) extra reden om de pil af te wijzen. Mijn libido is heilig!

Pas voor de eerste keer bewust 'het risico genomen'. Maar ik zit tegen menstruatie aan dus deze keer zal het nog wel niets zijn. (ik wil al minstens drie jaar maar heb op hem gewacht dus ik bubbel van ongeduld!)

Over verkorte menstruatie als je geen pil meer gebruikt. Iemand had het er een hele tijd geleden over. Volgens mij hangt je vijf dagige menstruatie samen met het regime dat de pil oplegt. Nu je dat niet meer doet is je menstruatie misschien gewoon zo lang als ze van nature zou zijn. Bijvoorbeeld maar drie dagen.

Trouwens. Ik merk dat ik ovuleer doordat ik een zwaar warm gevoel in mijn buik heb en enorm zin heb in sex. Ik voel me dan helemaal stralend en warm.
Mijn borsten heb ik eigenlijk niet zo opgelet. Dus zal wel niks mee aan de hand zijn geweest.

Hoi Toto,

Dus ik kan nu al beginnen dus de pil heeft er niks mee te maken.
Ik hoop dan dat het snel gaat lukken. Hoe lang ben jij al bezig?

Groetjes,
Maria

Als ik de maansteen dan koop kan ik het dan gelijk om doen of moet er eerst wat gedaan mee worden???
Verkleurt het ook van kleur of wat anders????
Zo ja, wat voor betekenis heeft dat???

Terug
Bovenaan