ik wil zo graag!!!

hallo dames,

ik en me vriend proberen zwanger te worden maar het lukt helaas niet 1,2,3.
ik ben vanaf september 2004 gestopt met de pil en ik heb nu de laatse 3 maanden een hele vreemde menstruatie ik ben het nog maar 3 dagen terwijl ik toen ik aan de pil was 5 dagen ongesteld was dus wanneer ik vruchtbaar ben weet ik niet precies dus het blijft gokken en aangezien me vriend vaak te werk is in de avond  en wij nog niet samen wonen is het moeilijk om regelmatig sex te hebben. ik was deze maand er van overtuigt dat ik zwanger was ik had hele pijnlijke borsten bijna 2 weken lang  ik paste me bh's ook niet meer goed ik was veel moe viel rond negen uur al in slaap was in de avond misselijk en had alleen maar trek in eten wat lekker fris was, en moest heel vaak plassen. toen ik ongesteld werd had ik ook best wel wat pijn in mijn onderbuik wat ik ook nooit heb,  ik schrok  er wel van ik snapte het in eerste instantie niet, ik heb nog nooit hele gevoelige/pijnlijke borsten gehad maar blijkbaar was het dus toch niet raak. we blijven het gewoon proberen

hoi,dit is voor mij de eerste keer dat ik een berichtje plaats ik heb al een zoontje van bijna 3 en ben vorig jaar met de pil gestopt en heb toen 2 miskramen gehad en toen was ik er zo zat van en ben maar weer aan de pil gegaan maar nu ben ik wel weer gestopt met de pil sinds 5 weken en ben nog niet weer ongi geweest heb 2 testen gedaan maar je ziet maar een heel licht streepje dus nu heb ik zoiets van ben ik nu wel of niet zwanger ik heb wel pijn in mn onderbuik en heb veel last van afscheiding groetjes

Hoi Allemaal,

Ik ben sinds begin april gestopt met de pil. Gewoon ongi geworden, 2 dagen later maar ja dat is te overzien. Heb als t goed is morgen mijn eisprong volgens de berekeningen, dus dan gaan we er maar weer tegen aan. Het is allemaal nog wel vroeg als t raak zou zijn, zeker als je leest dat sommige al een jaar of langer bezig zijn. Veel succes allemaal met het zwanger worden en ik hou het hier wel in de gaten of er veranderingen in de situaties zijn, en ook als er bij mij iets veranderd.

Groetjes

Hallo allemaal,
Leuk om te zien dat ik niet de enige ben met al die twijfels over vruchtbaar zijn en elke maand weer helemaal zit te hopen dat ik zwanger ben.
Ik ben sinds januari van dit jaar gestopt.
Ik heb alleen een probleempje ik pas heel mijn leven en gewoontes aan om goed en gezond zwanger te raken, alleen mijn vriend rookt en drinkt regelmatig.
En ik begin het hem nu kwalijk te nemen als ik ongesteld word elke maand. kan iemand mij tips geven om hier een beetje gewoon mee om te kunnen gaan???

Hoi allemaal,
Het is ook voor mij de eerste keer dat ik op dit forum wat schrijf. Wij zijn ook "pas" 5 maanden bezig met klussen voor een mooi eind resultaat, maar het wil nog niet echt. ik ben vorig jaar 2 keer geopereerd aan mijn baarmoeder ivm kanker maar kan volgens de arts gewoon zwanger raken. mijn cyclus is erg onregelmatig de dagen ertussen lopen op het worden er elke maand meer. Ik voel mijn eisprong ook niet!! Morgen moet ik weer langs "mijn" gyneacoloog en ga hem het hemd van zijn lijf vragen.   Hoop dat hij me evt. wil helpen. Wie heeft er ervaring met wat ik heb meegemaakt? mail me dan

doei lonnie

hoi iedereen,

dit is mijn eerste keer dat ik reageer op zoiets, ik wil ff kwijt dat wij ook al een tijdje bezig zijn (vanaf oktober "04). en wij zijn zelf ook naar de huisarts gegaan en hebben toen aangegeven dat we al een tijdje bezig zijn. hij heeft ons toen doorverwezen naar de gyneocoloog, en we zijn nu op uitslag aan het wachten. we hebben nl. gelijk toen we daar voor het eerst waren uitleg gekregen hoe alles in zijn werk gaat. mijn partner heeft zaad af moeten staan en ik heb een inwendig onderzoek gehad d.m.v een eendebek (geen fijn gevoel) tijdens mijn 3e dag van mijn menstruatie en moest bloed afgeven ook 3e dag. ze heeft dus gekeken of mijn baarmoeder en eierstokken er waren en er goed uitzagen voor zover ze dat konden zien en ze heeft een monster van mijn slijm afgenomen. op dag 20 moest ik ook nog bloed afgeven. met deze bloedsamples kunnen ze bij dag drie kijken of je een vruchtbaar eitje aanmaakt en dag 20 of je een eisrong hebt gehad. nu maar afwachten dus... ik moet maandag ong. worden en donderdag krijgen wij uitslag spannend dus.

hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en wil graag met iemand praten die weet wat ik mee maak.ik ben nu 2 en half jaar bezig om zwanger te worden van mijn eerste kindje.het wil maar niet lukken .nu ben ik met een iui behandeling bezig waarvan het al drie keer is mislukt.en nu voor de eerste keer   met hormonen erbij.heeft iemand daar ervaring mee?ik moet nu nog 12 dagen wachten om een test te kunnen doen.
groetjes xx

hi allemaal,

ik wil ff mijn blijdschap kwijt, ik had dat stukje geschchreven van een onderzoek bij de gyneacoloog, maar eigenlijk zou de uitslag niet meer belangrijk hoeven zijn want ik heb gister getest n.a.v. uitblijven van menstruatie en wat blijkt......ik ben zwanger YES. het is nog heel pril maar heb goede hoop. dat wilde ik ff krijt,gr. mij

Terug
Bovenaan