Ik word er gek van!

Hallo dames!

Ik word gek van mezelf en daarom wil ik graag jullie mening.



Ik heb sinds vorige week zondag last van rommelende darmen lagebuikpijntjes,meer plassen sinds afgelopen dagen en met vlagen duizelig en sinds gister dik wit slijm.

As vrijdag is mijn nod en heb ongeveer een cyclus van 34 dagen..

Wat denken jullie houd mijn lichaam me voor de gek of zit er een kansje in? En herkennen jullie deze klachten?





 
Hoi Desiree,

Lijkt mij zeker mogelijk! Hoe lang ben je al gestopt met de pil? (indien je deze geslikt hebt natuurlijk). Ik heb daar tijdens die periode ook last van gehad. Inmiddels is dit over en is mijn cyclus weer op gang gekomen (nu ook aan het wachten, spannend!). Gelukkig voor jou duurt vrijdag niet heel erg lang meer...Succes!
 
Ik ben vorig jaar gestopt na 14 jaar aan de pil te zijn geweest.en echt sindskort dat we er serieus aan bezig zijn,ik wou eerst rustig ontpillen etc.nu moet ik wel zeggen dat dit helemaal nieuw ook is voor mij,dacht wel vaker dat ik zwanger was maar dan Had ik nooit die vlagen buikpijntjes.

Ook spannend voor jou dus! Wanneer is joun nod?



 
spannend! Ben zo benieuwd en zenuwachtig tegelijkertijd haha vandaar dat ik ook stiekem denk dat ik het gewoon maar verzin.

Voor jou ook al gauw! Heb jij zelf ook al ergens last van?

Ik las trouwens dat er veel vrouwen zijn die al pijnlijke borsten hebben,dot ken ik totaal nog niet..

 
Hai Desiree. Spannend he, heb je al een test gedaan?

Ik heb aanstaande zaterdag mijn NOD, en voel echt van alles. Ik ben sinds 2 weken erg misselijk en heb daardoor weinig trek, enorm zere tepels, blauwe aderen op mijn borsten, steken rechts onder in mijn buik en mijn reuk is enorm goed. Normaal snak ik iedere dag naar koffie en wijn maar nu helemaal niks. Heb vanmorgen (4dagen voor NOD) test gedaan en die was uiteraard negatief. Nu rustig afwachten...
 
Hi fleurtje,



Ik heb nog geen test gedaan,heb ze wel besteld,maar nog niet binnen( mischien maar goed ook,dan kom ik ook niet in de verleiding haha)  de dingen die jij beschrijft komen mij niet bekend voor heb alleen nog last van de klachten zoals ik al hier boven noemde. 4 dagen van te voren is ook nog wel wat vroeg om te testen,mischien kun je het op je nod eens proberen?

Vreselijk dat afwachten hé!

 
Ik weet dat het erg vroeg is maar kan mezelf niet bedwingen. Hoe gaat het bij jou? nog steeds dezelfde symptomen of inmiddels nieuwe ontdekt? Hoe gaat het met de zenuwen?
 
Terug
Bovenaan