Ik word er gek van!

Hoi dames ik had van de action en die waren kei goed. Zwanger aangeven toen ik zwanger was helaas miskraam. En niet zwanger de keren erna en dat klopte had toen hele lange cyclus.

ik mag nog 5 dagen wachten en dan kan ik testen pfff elende.
 
Ja echt hé je word er naar van gewoon bah! Gelukkig is iedereen wel anders maar ik word er toch angstig van hoor.

Bedoel je dat ie niet reageerde op je hgc? Zonde van t geld dan hé! Zijn hartstikke duur.Ja kruitvat zijn gevoelig zeggen ze
 
Hoi Desiree,

Ja idd maar ik lees dat niet want stress is ook slecht voor de baby!! :) Probeer ook te genieten! ;)

Nee die van cb reageerde helemaal niet, echt zonde. En die van de kruidvat is het niet erg als je 2 of 3x test om zeker te zijn dat je steeds dezelfde uitslag krijgt ;) je ziet echt gelijk de urine doorlopen en zelfs al als je 1 dag te laat bent met je menstruatie zie je gelijk een klein streepje, bij mij dan.
 
Ja klopt je moet t ook niet lezen eigelijk maar soms stuit ik op dingen en dan wil ik er meer van weten niet slim ik weet het.

Hmm apart mischien is cb niet heel gevoelig? Ik had van die vroegtijdige dipsticks van internet,2 dagen te vroeg getest ( als ik uitga van me laatste menstruatie wat nog wel verschild bij mij)  maar ik had knal positief daar zag je ook de urine " lopen" ik denk dat het ook wel voor iedereen persoonlijk is hoor niet iedereen heeft dezelfde hgc waarden gelijk.
 
Voor de dames die denken dat zij moeten ontpillen: bij mijn dochter (1 jaar) was ik na 16 jaar lang de pil te hebben geslikt gestopt en ben nooit meer ongesteld geworden. Was meteen zwanger!

Nu poging 4 voor een 2e. Normaal wordt ik op dag 29 ongesteld en het is nu dag 31... ben meteen gaan testen gister negatief en vandaag ook. Toch nog hoop.

Soms is die hoop echt erg!
 
Terug
Bovenaan