Ik word er gek van!

lieve dames,

ik las jullie berichten en ik dacht ik reageer ook op dit forum. Ik kan me de onzekerheid helemaal voorstellen, zelf ook gehad. Ik voelde vanalles en toch werd ik ongesteld. Hou er rekening mee dat veel miskramen al gebeuren voordat je ongesteld wordt, dus eigenlijk voordat je überhaupt weet dat je zwanger bent. Ik raad jullie dan ook aan om niet te gaan testen voor de NOD (wacht liever nog een halve week extra af, dan heb je genoeg hormonen in je lijf). Daarnaast heb ik mij na die maand voorgehouden niet meer zo 'spastisch' op alles te letten en gewoon geduldig af te wachten. De gedachte dat je er toch niets aan kan doen, gaf mij rust. Succes met het wachten en hopelijk snel raak voor jullie!
 
michellenicky je hebt helemaal gelijk! en zo dacht ik in het ''begin'' ook van het komt wel, maar als er dan mensen in je omgeving dan zwanger worden word je toch onzeker tenminste ik terwijl wij dus nog niet eens zo lang bezig zijn..

wat balen fleurtje!  dan denk je dit is het echt dit kan niet missen en dan ineens blijkt het toch weer anders he :( maar inderdaad nu kun je wel een lekker een borreltje in het zonnetje en volgende ronde er gewoon weer voor gaan!



ah bella wat jammer zeg! mischien kun je een app op je telefoon installeren zodat je precies kunt zien wanneer je ongesteld (of liever gezegd niet) moet worden, zo kun je haast nooit missen en als je wel een keer eerder of later bent kun je dit gelijk weer aanpassen. ik vind het tenminste wel heel fijn werken. ook jij kan lekker aan de borrel van het weekend om het positief te bekijken.<b></b><i></i><u></u>

gogotine, raar he dat je lichaam je zoo voor de gek houd! tis net hanskazan haha ik heb nog niet getest maar vind het wel heull moeilijk hoor! hopelijk is het voor jou ook snel raak! hoop jij ook je van je eerste in verwachting te raken?

ondertussen heb ik nog geen menstruatie gezien...wel heb ik een beurs gevoel in me onderbuik/liezen lijkt het wel, maar goed ook dat zal wel weer een misleiding zijn, hoop wel dat ik gauw nu ongesteld word dan kun je ook weer verder zonder steeds te piekeren..

 
Desiree gaatjenietaan ja ik snap wel dat je daar onzeker door raakt als je van andere mensen hoort dat ze zwanger zijn.

Ik ben nog jong en ben pas in januari gestopt met de pil. Dus ik denk dat we nog moeten afwachten. Alleen vind ik dat erg moeilijk hihi. Er staat ongeveer een half jaar voor ontpillen heb ik gelezen maar ook dit verschilt per persoon.

Er zijn mensen na 1 keer zwanger en andere pas na een jaar. Kon je maar op zoeken hoe lang het ging duren hihi. Die onzekerheid is niet fijn.
 
meiden!!!



dit is niet te geloven!

de zwangerschapstesten die ik had besteld kwamen net binnen.. toen kon ik mezelf niet meer bedwingen en heb dus getest .

wat denk je? 2 dikke strepen zichtbaar!!!

ik dacht eerst dit kan niet, nog een keer getest en weer een overduidelijke streep natuurlijk betekent dit nog niks en moet ik heel goed in me achterhoofd houden dat dit nog een miskraam kan worden..

ik moet volgens me app vrijdag me nod hebben maar soms wijkt het nog wel eens af dus ik zal komende dagen nog wel flink aan het testen zijn voor ik het geloof..

voor nu alles even laten bezinken en rekening houden dat het alsnog misgaat.



michellenicky je kunt idd het beste even rustig ontpillen..is je menstruatie al wel helemaal weer op gang gekomen? bij sommigen duurt dat ook nog een tijdje namelijk. ja raar he eerder toen je jong was stond je er nooit bij stil en was het vanzelf sprekend dat je kinderen ''nam'' totdat je ineens beseft dat het helemaal niet zo is en dat het soms veel tijd stress en geduld kost



 
Wow, Desiree! Gefeliciteerd (dat mag vast al wel gezegd worden, je had al zo'n dikke streep ;)) Gewoon volgende week nog een keer testen. Waarom elke dag? Zolang je niet ongesteld wordt, is er niets aan de hand :)

Ik ben momenteel 9,5 week in verwachting, van de eerste. Op de dag dat ik ongesteld moest worden voelde ik wel vanalles in mijn buik, maar er kwam geen bloed! Toen wist ik het stiekem al wel een beetje. Volgens mij voel je het ook gewoon aan (de maand ervoor voelde het ook gewoon niet goed). Toch nog 4 dagen gewacht voordat ik de test heb gedaan: gelijk een dikke vette streep!
 
Desiree Wauw wat super leuk. Gefeliciteerd. Je was dus niet voor niets zo zenewachtig. Super leuk voor je. Geniet ervan. Even afwachten maar die 2 dikke strepen zeggen voor nu genoeg. Houd ons op de hoogte.



Gogotine ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.
 
Thnx meiden!

Omdat ik het amper kan geloven gogotine haha maar je hebt gelijk zolang ik niet ongesteld word is het goed. Jij ook gefeliciteerd trouwens! wanneer heb jij de verloskundige ingeschakeld? Ik weet niet zo goed wanneer ik dat moet doen..

Michellenicky Ja gek he! Ik had het echt niet meer verwacht na vanmorgen.. Voor nu idd 2 strepen en dat is genoeg jeej!! ik hou jullie op de hoogte en hoop dat jij ook gauw een mooie test in je handen hebt!

 
Gefeliciteerd Desiree! Ik heb vanmorgen wederom getest en had een vage positieve streep.. zaterdag NOD dus dan weer testen. We waren toch niet gek achteraf ;)
 
Terug
Bovenaan