Ik word er gek van!

Nou ik denk dat het game over is deze maand,heb sinds vanmorgen geen afscheiding meer. dat is bij mij meestal het teken dat ik ongesteld ga worden.heb smorgens vooral last van lage rugpijn en ik heb nog steeds vlagen van buikpijntjes.. Duizeligheid is ook nog aanwezig maar ik denk nu dat dit allemaal naar de menstruatie wijst die in aantocht is...

Heb jij nog weer getest vanmorgen?

Het is niet leuk dat je lichaam je telkens voor de gek houd. Helaas heb ik dit ook al een paar keer gehad. Ze zeggen je moet er niet te veel mee bezig zijn. Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Hopelijk volgende maand beter.

Hallo allemaal

Ik ben nu 40.3 weken zwanger en mijn uitgerekende  datum was maandag  en we zitten nu op woensdag ik heb alleen nog voorweeen en onderrug pijn en onderbuik maar veder heb ik geen last van  ik ben het nu wel zat om te wachten ik heb al geen geduld

en pas maandagmorgen ik gestript heeft iemand daar ervaring mee want ik vind het spanned en eng wat moet ik daar van verwachten

Voor de gene die nog zwanger zijn

Succes en hoop dat jullie wel een snelle bevalling mee maken

Groetjes trotsemama

Nee vandaag niet getest, ik ga het pas zaterdag pas doen (proberen althans :)) maar denk dat het hier ook game over is. Heb sinds vandaag weinig symptomen meer en zit weer vrolijk koffie te drinken.

Hopelijk hebben we het bij het verkeerde eind ;)

Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden (dag 31)....en ik maar denken dat mijn nod pas aankomend weekend zou zijn! Op naar de volgende ronde.

Vervelend Bella, sterkte. Volgende ronde beter meid.

Ik ga me vanaf volgende maand er minder mee bezig houden, ik kan mezelf echt helemaal gek maken. Dit weekend lekker een borreltje doen in het heerlijke zonnetje, ieder nadeel heeft ook zijn voordeel gelukkig.

Terug
Bovenaan