Ik word er gek van!

misschien kun je op hun site kijken? bij mijn vk  stond  namelijk  dat je vanaf 6 weken een afspraak kan maken. ik vond het trouwens een domme telefoniste ik wou wat kleine vragen stellen ja zegt ze kijk maar op internet daar kun je een hoop vinden, ik zeg ja ik doe niet anders maar alles is weer tegenstrijdig nouja dan moest ik maar met het spreekuur bellen. ik wacht dan wel tot de afspraak het heeft geen prioriteit maar iets meer sympathie zou fijn en vertrouwelijk zijn.

ah oke op die manier! mooi bedacht :) ja ik wil ook in het ziekenhuis bevallen.

haha ik ook wel, weet al precies wat ik hem/haar ga aan trekken of ik zit voor mezelf al naar zwangerschapskleding te kijken. maar ik durf ook nog niet teveel te denken
 
<p style="text-align: left;">Ik heb een miskraam gehad bij 8 weken net voor mij eerste afspraak bij de vk. Daarna bij de onderzoeken is gebleken dat ik teveel eitjes aanmaak waardoor ik moeilijk zwanger kan worden daarom ook al zolang weer bezig 1.5 jaar. En miskraam was december dus nu weer 5 maanden verder.</p>
<p style="text-align: left;">Wat raar Desiree dat de assistent zo reageerd hier is hier heb ik vk waar zo de tijd voor je nemen voor al je vragen en niks is te gek.</p>
<p style="text-align: left;">Ik zelf wil graag in het zkh bevallen bij mij eerste moest het en nu wil ik het is mij zo goed bevallen. Maar ga eerst maar hopen dat het raak is pfff zo spannend. Ik ben trouwens 29 mochten jullie nieuwsgierig zijn. En mij dochter is 5.</p>
<p style="text-align: left;">En ik lees dat jullie niet rustig zijn en Google helemaal uitspitten nou hier ook hahaha. Los laten is zo moeilijk</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ik heb die site al van voor naar achter en terug doorgelezen maar zie het niet staan. Er zijn wel een aantal verloskundige zelf met zwangerschapsverlof dus misschien hebben ze het druk en wat vertraging met beantwoorden van mail ofzo.

Inderdaad niet echt sympathiek van dat mens, gewoon een lijstje met vragen maken en deze allemaal stellen bij je eerste afspraak ;) of Googlen op echte sites speciaal voor moeders die gebaseerd zijn op feiten, ik probeer forums zoveel mogelijk te vermijden.

Ja fantaseren mag hé ;)
 
Hmm dat moet haast wel dan. Nouja gewoon even bellen morgen idd!

Ja stom hé! Mag hopen dat de verloskundigen wel wat behulpzamer zijn. Haha nee geen forums meer! Heb net al een huil uitbarsting bij me vriend gehad pff vreselijk zeg nu heb ik hem ook onzeker gemaakt al staat hij er gelukkig wel positief in dat heb ik nodig.

Ik maak even een nieuw topic aan onder " zwanger"  dit topic is gerapporteerd oepsie denk dat dit niet mag
 
Hallo lieve meiden,

als nieuweling hoop ik dat ik mijn vraag naar advies en dezelfde situaties op de goeie manier hier plaats..

even kort: vanaf januari gestopt met de pil.. Afgelopen 2 maanden regelmatig.. Afgelopen vrijdag nod.. Tot nu toe nog helemaal niets en vandaag (4/5dgn overtijd) 2 negatieve testen.. Wel verschillende symptomen maar deze zouden ook horen bij een menstruatie.. Word er zoo onzeker van.. Zijn er meiden die dit herkennen?

Veel liefs..
 
Spannend jf! Je zou haast denken dat je toch zwanger bent, ik weet niet of je alles gelezen hebt van dit topic, maar ik dacht vorige week nadat ik eerst ervan overtuigd was zwanger te zijn,dat ik toch uiteindelijk ongesteld zou worden vanwege de klachten. Test 2 dagen eerder gedaan en toch hartstikke zwanger.

Ik heb gelezen dat sommige testen minder gevoelig zijn. Ik weet niet welke jij gebruikt hebt? Ook zijn er dames met nog te weinig hcg in de urine en sommigen testen pas na 2 weken over tijd positief.

 
Hey desiree,
<p style="text-align: right;">Dank je wel voor je fijne reactie!</p>
<p style="text-align: right;">ik heb die van de cb gebruikt.. En de action.. Van die laatste heb ik geen idee hoe betrouwbaar die zou kunnen zijn.. Vandaag wel ene van de etos gehaad zodat ik eventueel voor of na t weekend kan testen.   Na  2 weken overtijd pas positieve test.. Het zou alle kanten nog op kunnen gaan dan:) maar het niet weten maakt je inderdaad zo gek en de symptomen al helemaal.. Tot nu toe is de test in ieder geval zo wit en zo min als maar zijn kan.. Misschien over paar daagjes nog eens
 
Terug
Bovenaan