Ik word er gek van!

Hoi J F,

Ik ben ook in januari gestopt met de pil en in maart kwam mijn menstruatie pas 5 dagen later! De testen waren de 2de en 3de dag ook negatief maar een maand later positief en nu morgen 7 weken zwanger. Waarom weet ik niet maar ik lees ook dat veel vrouwen moeten "ontpillen" en dus na een paar maanden pas weer regulier zijn.. Succes met wachten en de stress!

 
Hey kleineikke,

gefeliciteerd met je zwangerschap!! Mooi dat het bij jullie al zo snel raak is geweest! Gelukkig lees ik ook dat het allemaa normaal kan zijn.. Haal natuurlijk weer de ergste dingen in mijn hoofd als de test negatief blijft
 
Hey J F,

Dank je wel :) Inderdaad maar als je bezig bent om zwanger te worden is het nooit leuk want je hoopt iedere maand maar weer dat je niet ongesteld wordt en dat je 2 streepjes krijgt!
 
Hi jf,

Cb is opzich wel betrouwbaar. ik heb afgelopen zaterdag gedaan om te zien hoelang ik ongeveer zwanger ben. Action testen heb ik nooit gehad. Ik bad wel van die goedkope vroegtesten van internet. Kruidvat schijnen ook wel goeie te zijn.

Ik snap je onzekerheid maar al te goed hoor het is een zenuwslopende tijd en als je denkt daarna rustig te zijn vergeet het maar nog meer onzekerheid ( in mijn geval dan)
 
Hoi Dames,

wat fijn dat jullie heerlijk kunnen genieten van jullie zwangerschap..

Dan ga ik nog maar even geduld hebben.. Hopelijk binnen een paar dagen positieve test of menstruatie.. In ieder geval iets!
 
Goede opmerking Desiree! Ik moet zeggen dat ik eerst cb had maar die vond ik niet zo fijn. Ik heb toen een paar van de Kruidvat gehaald en daar zie je zo goed als meteen een uitslag op.  Je ziet de urine als het ware helemaal doorlopen. Scheelt ook weer "stress"-tijd. ;)
 
nou echt genieten kan ik nog niet hoor jf :( eerst maar eens die 12 weken door, heb teveel narigheid op forums gelezen wat me erg onzeker maakt helaas.

nee vond je die niet fijn kleineikke? ik wel om een beetje in te schatten hoelang ik zwanger was, wel duuuuuurde het ontzettend lang! dat is met de kruidvat testen inderdaad niet zo.
 
Dat is het nadeel van internet tegenwoordig.. Je leest ook veel slechte dingen. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde ;)

Ik dacht ik koop de duurdere zodat het altijd betrouwbaar is.. maar bij mij werkte te gewoon niet, ik had er 3 en 2 deden het niet.. Toen ben ik naar de Kruidvat gegaan en die kosten helemaal niks tegenover cb en die werkte gelijk. :)
 
Terug
Bovenaan