IK WORD GEK VAN HET WACHTEN :(

Hallo lieve mede (bijna) mama’s
Ik wordt gek van het wachten! Ik wil zo graag weten of ik zwanger ben of niet.
Ik wordt er gewoon wanhopig van dat ik al 2 testen heb gedaan ruim voor dat het kan.

Ik moet volgende week ong. Worden maar ik wil gewoon niet meer wachten :(

Iemand goede tips hoe ik mezelf rustiger kan krijgen
 
Maak jezelf niet gek en luister naar je gevoel. 
Ik heb hetzelfde gehad hoor.. niet kunnen wachten en alvast testen etc. Tot er een maand kwam waarin intuitief gewoon voelde het raak was; was er zo zeker van dat ik de test pas 3 of 4 dagen na nod heb gedaan en die was idd knallend positief.
Succes! Het komt wanneer het komt!
 
 
Hi opeenwolk! 
Ik herken je verhaal je word helemaal gek hier hetzelfde alleen hier word ik waarschijnlijk ongesteld vanavond wat bruin vloed bij het afvegen ? helaas. 
Hoelanf zijn jullie bezig? En was jij hiervoor ook aan de pil? 
Liefa Demi
 
Hi lies84! 
Had je daarvoor ook al klachten? En had je toen ook al getest? 
Ik zit op dag 18 en denk dat ik ongesteld ga worden bruin vloed. Met afvegen. 
Test gedaan maar negatief. Cyclus van 21 dagen. 
Liefs Demi
 
Hallo opeenwolk!
 
Is dit jullie eerste poging? Probeer dingen te zoeken om je gedachtes af te lwiden. Ga in je vrije tijd lezen, een film of serie kijken, hobbyen zodra je merkt dat je gedachten af dwalen. Dat helpt bij mij enorm! Ik heb vrijdag mijn NOD en maakte mezelf ook gek. Maar zo kun je niet functioneren (zeker niet als de baby misschien nog een paar maandjes op zich laat wachten )
 
Het nadeel van vroeg testen is dat de innesteling soms niet goed kan verlopen zodat je eerst een positieve test kunt hebben en daarna alsnog ongesteld kunt worden. Wees hier dus voorzichtig mee om extra teleurstelling te voorkomen (en wat ook weer kan bijdragen aan je onrust).
 
Dus gun jezelf en je lijf wat rust! :)
 
Hallo opeenwolk!
 
Is dit jullie eerste poging? Probeer dingen te zoeken om je gedachtes af te lwiden. Ga in je vrije tijd lezen, een film of serie kijken, hobbyen zodra je merkt dat je gedachten af dwalen. Dat helpt bij mij enorm! Ik heb vrijdag mijn NOD en maakte mezelf ook gek. Maar zo kun je niet functioneren (zeker niet als de baby misschien nog een paar maandjes op zich laat wachten )
 
Het nadeel van vroeg testen is dat de innesteling soms niet goed kan verlopen zodat je eerst een positieve test kunt hebben en daarna alsnog ongesteld kunt worden. Wees hier dus voorzichtig mee om extra teleurstelling te voorkomen (en wat ook weer kan bijdragen aan je onrust).
 
Dus gun jezelf en je lijf wat rust! :)
 
Hallo opeenwolk!
 
Is dit jullie eerste poging? Probeer dingen te zoeken om je gedachtes af te lwiden. Ga in je vrije tijd lezen, een film of serie kijken, hobbyen zodra je merkt dat je gedachten af dwalen. Dat helpt bij mij enorm! Ik heb vrijdag mijn NOD en maakte mezelf ook gek. Maar zo kun je niet functioneren (zeker niet als de baby misschien nog een paar maandjes op zich laat wachten )
 
Het nadeel van vroeg testen is dat de innesteling soms niet goed kan verlopen zodat je eerst een positieve test kunt hebben en daarna alsnog ongesteld kunt worden. Wees hier dus voorzichtig mee om extra teleurstelling te voorkomen (en wat ook weer kan bijdragen aan je onrust).
 
Dus gun jezelf en je lijf wat rust! :)
 
Zo herkenbaar!

Het beste werkt toch afleiding zoeken merk ik zelf. Ook al ruim een jaar bezig. Mensen zeggen ''joh niet zo druk over maken'', maar toch doe je het!
Behalve accepteren dat, dat het geval is en proberen andere (leuke) dingen te doen, kun je niet veel doen helaas.
Je kan bijvoorbeeld dingen doen die je niet zo snel zou doen als je kinderen hebt en daar van genieten. (Behalve als je al een kindje hebt natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan