IK WORD GEK VAN HET WACHTEN :(

Hallo lieve allemaal!
thanxvoor jullie support !
ik ben al sinds april vorig jaar gestopt in die tijd, we hèbben 1 x onveilig seks gehad maar omdat mijn partner er nog niet klaar voor was hebben we toen een abortuskliniek gehaald en daar heb ik enorm veel spijt van gehad. 
Nu zijn we sinds 2 maanden SAMEN❤️ bezig met het krijgen van een kleintje en alleen dat voelt zo geweldig. Maar de druk dat het wel moet lukken ligt bij mij vrij hoog. Ik heb wel het gevoel dat ik wat symptomen heb maar durf er niet op te vertrouwen aangezien ik het zo graag wil :(
liefs
 
Wij wilde het ook heel graag
en ik wilde het wel misschien te graag.
bij ons heeft t 14 maanden geduurd.
elke maand was ik weer verdrietig als ik ongesteld werd..
hoe lastig het ook is probeer het een beetje los te laten.
dat deed ik op gegeven moment ook, probeerde er niet teveel meer op te focussen en... ik was zwanger..
succes ermee.
 
Wauw, wat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben. Ik kan het alleen met mn vriend bespreken omdat we het geheim willen houden dat we het proberen om zo de verassing voor iedereen groot te houden. 
Ik zit wel met een klein probleem en misschien hebben jullie goede tips. 18 jan is mn NOD en heb wel veel klachten die kunnen duiden op.. maar ook nog steeds kunnen duiden op het eraan komen van de menstruatie.. 
Maar dit weekend gaan we een weekendje weg. Wil wel heel graag genieten van een wijntje bij het eten maar durf niet zo goed. Herkenbaar? 
Liefs en succes allemaal met wachten.. 
 
Hoi hoi,
Wat herkenbaar allemaal...ik word ook gek van het afwachten pfff ik heb zojuist ook weer te vroeg getest met de kruidvat 2v5euro negatief... moet vrijdag ongesteld worden, maar gister zo hoofdpijn en ben steeds niet lekker. Ik weet dat je lichaam je ook zo voor de gek kan houden.. en ben de hoop even wat verloren op een positieve test.
 
Hoi hoi,
Wat herkenbaar allemaal...ik word ook gek van het afwachten pfff ik heb zojuist ook weer te vroeg getest met de kruidvat 2v5euro negatief... moet vrijdag ongesteld worden, maar gister zo hoofdpijn en ben steeds niet lekker. Ik weet dat je lichaam je ook zo voor de gek kan houden.. en ben de hoop even wat verloren op een positieve test.
 
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :)
wij gaan zaterdag of zondag testen. Ik heb mijn partner de testen laten verstoppen want ik heb zo de drang om te testen. 
Aan de ene kant heb ik ook iets van naja als het nu niet lukt dan misschien volgende maand wel maar ergens hoop ik zo dat het deze maand wel lukt :) we zullen zien maar ben blij dat we hier met ze alle over kunnen kletsen :)
 
Alice; zo herkenbaar! Ik stond gisteren ook op het punt van wel/niet doeb. Mijn vriend zegt ook heel zenuwachtig te zijn maar ik merk er niets aan. Hoe doen die mannen dat toch he? 
 
Ik ga volgende week woensdag testen. Heeeeeel erg spannend. Hopen voor iedereen deze maand op een positieve test. 
 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan