IK WORD GEK VAN HET WACHTEN :(

Ohh zo spannend! Ik weet niet wanneer ik moet testen, pas ronde 2 na 15 jaar de pil te hebben geslikt. Eerste echte cyclus was 38 dagen, maar ik heb dus geen idee of het nu langer of minder lang is.. Zit nu op dag 30 en wil mezelf niet te veel gek maken met (zogenaamde) symptomen die ik mezelf (wellicht) aanpraat.. 
 
Ohh zo spannend! Ik weet niet wanneer ik moet testen, pas ronde 2 na 15 jaar de pil te hebben geslikt. Eerste echte cyclus was 38 dagen, maar ik heb dus geen idee of het nu langer of minder lang is.. Zit nu op dag 30 en wil mezelf niet te veel gek maken met (zogenaamde) symptomen die ik mezelf (wellicht) aanpraat.. 
 
Oeps sorry voor drie dezelfde berichtjes! Mijn symptomen zijn trouwens veel boeren na het eten (?), strakke buikspieren rondom navel (daar zit je baarmoeder toch niet).. stom hoor wachten!
 
 
MH; spannend!!! Wanneer moet jij anders ongie worden? Ik weet niet, ik dacht écht zwanger te zijn.. maar door die negatieve test is alle hoop weer weg. Denk dat ik vrijdag gewoon nogmaals test en anders pech. Hoelang zijn jullie allemaal al bezig? Wij sinds vorigd jaar maart. Slik al bijna 3jaar geen pil meer. En hebben in augustus een missed abortion gehad. 
 
Hoi dames!
Fijn om te lezen dat er meer zijn die lichtelijk obsessief er mee bezig zijn... heb ik ook last van.
Ben al ruim een jaar gestopt met de pil, maar afgelopen december voor het eerst zonder concoom geklust. Eerste poging voor ons eerste kindje... Spannend hoor! Ik dacht ook dat ik allemaal symptomen had, maar werd gewoon ongesteld. Had ook niet te veel moeten verwachten van de eerste keer. Maar ja, ze zijn er die het lukt dus ik dacht, waarom ik niet?!
Nu iets minder gestresst er mee bezig. Het komt zoals het komt. Wel ontzettend veel respect gekregen voor diegenen die er al zo lang mee bezig zijn! Ik zou geloof ik stapelgek worden. 
Wij zijn nu druk aan het klussen, haha :D Rond 15/16 januari mn eisprong
En dan begint het wachten, hopelijk op 30 januari dan m'n NOD.
Succes allemaal met wachten en afleiding zoeken ;)
 
Oh wat ben ik blij om wat lotgenoten tegen te komen! Ik ben ook aan het wachten, vanochtend een negatieve (2 dagen voor NOD) test gehad. Moet mezelf bedwingen om niet te testen, want ik weet dat 2 dagen voor NOD testen niet zo slim is. Ik wil nu eigenlijk pas maandag of dinsdag weer testen om teleurstelling te voorkomen.

Hoe is het met de dames die ook vandaag konden testen? 
 
He! 
 
Herkenbaar, wij hebben onze eerste ronde gehad volgens de app zondag mijn NOD! Ik merk niks, voel me totaal niet anders, dus ga ervan uit dat we volgende week starten met ronde 2! 
Ik merk dat ik er op vrije dagen meer mee bezig ben dan dagen dat ik werk, dus scheelt dat ik vandaag en morgen moet werken! 
 
Iedereen die nog mag/kan testen succes! 
En diegene die moeten wachten weer ook succes! 
 
 
Terug
Bovenaan