IK WORD GEK VAN HET WACHTEN :(

Meiden wat vervelend als je al echt een tijd bezig bent en het telkens weer tegenvalt :-(.
bij ons was het (sorry) in 1x raak en niet eens écht de bedoeling.. wel HEEL welkom en super vaak over gehad, maar niet gezegd “we gaan ervoor”. Maar goed dit zeg ik omdat ik wel direct last had vah pijnlijke borsten en een test deee die negatief was... ik dacht; ja he he.. zie nou wel.
maar 6 dagen later nog steeds pijnlijke borsten en beetje weeïg gevoel... dus voor de zekerheid nog een test en die was hartstikke positief!!! Te vroeg testte is dus echt soms niet handig...
 
heel veel succes allemaal!!!!!!!!!
 
Hi!
ik weet niet of ik hiervoor het juiste topic heb maar mijn verhaal lijkt ook veel op de titel.
graag wil ik dit hier delen omdat ik het gevoel heb dat dit even mijn enige uitlaatklep is hier.
ik heb nu een relatie van bijna 4 jaar en sinds anderhalf jaar wil ik heel graag kinderen, althans alleen het geluk al mee kunnen maken dat ik zwanger ben. Alleen er is 1 probleem. Mijn vriend wil perse wachten. Hier is hij dan ook zo secuur mee dat er dus ook niet zonder condoom gevreeën wordt. 
Mijn vriend wil wachten tot hij klaar is met zijn studie.. dat is als het goed is dit jaar in juni. 
Ik merk dat ik laatste tijd echt gek wordt van mezelf.. alles wat met zwanger worden te maken heeft maakt me erg boos en verdrietig. En dit klinkt heel stom maar ik vind het echt heel erg dat ik me er zo druk om maak.. je zou zeggen die paar maanden hou je nog wel vol.. maar dat weet ik nog zo net niet.. ik vind het gewoon echt heel jammer en vervelend dat omdat hij nog niet wil ik maar moet wachten.. terwijl ik al heel lang wacht.. en iedere keer krijg ik weer wat anders te horen.. de ene keer wil hij beginnen als hij klaar is met de studie.. de volgende keer is het wanneer we een huis hebben gekocht.. (wonen nu gehuurd) 
Ik word echt gek.. liefste mijdt ik ook zwangere vrouwen.. hoe gelukkig ik het voor ze vindt.. ik kan het niet meer aanzien dat ze zwanger zijn en ik moet wachten om zo’n voor mijn gevoel domme reden.. en het spijt me dat ik dit zeg want nogmaals ik gun het iedereen maar gun het mezelf ook.. en het voelt nu alsof het mij niet gegund is.
hoop dat iemand mij hierin begrijpt..
lieve groetjes,
linn
 
 
 
?? Je vriend de testen laten verstoppen... 
Wat mij een beetje hielp was om juist te genieten van, en een beetje te lachen om, het ongeduld. Deze periode van "proberen, wachten, hopen, teleurstelling, jezelf gek maken, etc" hoort bij het proces van zwanger raken. Straks ben je het en dan denk je nog weleens terug aan die bijzondere tijd van het zwanger-willen-worden...
Geniet er dus van!
 
 
 
Hoi Linn,
 
ik heb ook een soort gelijke situatie meegemaakt met mijn vriend, hij was er ook nog niet aan toe en ik wel.. ik heb uiteindelijk bijna 4 jaar moeten wachten tot hij eindelijk de stap ook durfde te nemen..
 
Op het moment ben ik bijna 8 weken zwanger van ons eerste kindje en ben blij dat ik mijn vriend de tijd heb gegeven om voor zichzelf te wennen aan het idee, het is nu zoveel leuker!
Het klinkt misschien hard maar kinderen “nemen” kan je niet voor een ander beslissen, als hij aangeeft dat hij daar nu nog niet klaar voor is moet je dat accepteren. Ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk is maar met pushen bereik je vaak het tegenovergestelde..
en die paat maanden tot Juni/juli zijn echt zo voorbij, ga wat leuke dingen doen die je afleiden.
 
groetjes!!
 
Terug
Bovenaan