ikea kinderkamer

A

Anoniem

Guest
wie heeft een ikea kamertje aangeschaft of losse delen?wij willen dit graag omdast het goedkoop is maar is de kwaliteit ook goed???

ik zou hem niet koipen omdat ikea ***kwaliteit is.bij babypark heb je voor 1000 euro echte kwaliteit

Hai,

IKEA heeft vaak afwijkende bed maten. Alles is net een slag groter. dit zal wel typisch Zweeds zijn. Verder heb ik geen slechte ervaringen met IKEA materiaal. Ze hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Succes.

groetjes, Ikky

Ik ben altijd wel tevreden over de Ikea, je moet geen levenslange duur van meubelen verwachten natuurlijk. Groot nadeel vond ik dat als je een bedje koopt bij de Ikea ze andere maten hebben dan bij een babyzaak, zo moet je dus alles bij de ikea kopen, ook het matrasje etc.

Gr. mickey

Poeh, ik vind 1000 euro voor een babykamer veel geld!!! Ik heb er geen moment aan gedacht om zo'n kant en klare kamer te kopen.
Wij hebben een los bedje en commode bij Prenatal gekocht, en een kast hadden we nog. Ik heb dus geen ervaring met de Ikea baby meubelen, maar over het algemeen ben ik altijd heel tevreden met de kwaliteit van de Ikea.

Paulien

een heel andere optie is naar marktplaats. ook goedkoop, maar dan kun je gebruitk, maar kwalitatief iets goeds uitzoeken.
verder vind ik 1000 euro ook heel erg veel geld, hoor. dat kan echt wel voor minder.

greet

bij ikea hebben ze inderdaad afwijkende maten,
en de matrassen die er  zijn voor een ledikant zijn niet echt de beste.
Missschien raar gezegt maar ik heb nog een babykamer te koop voor € 350.00
ik heb zelf een nieuwe gekocht en dat krijg je ik werk zelf bij prenatal dan zie je te veel als je meer wilt weten kan ik je foto's door mailen.

gr monqiue

Ik heb bij de verschillende woonwarenhuizen echt prima en best leuke kamertjes gezien voor rond de 500 euro alles erop en eraan. Gewoon even googelen op babykamers en de babypaleizen doemen op! Die kamertjes zien er beter afgewerkt uit dan die van Ikea. Over de kwaliteit zou ik niet inzitten. Het moet net als overal aan eisen voldoen anders mag het in nederland niet verkocht worden.
Kijk eens bij de babystunter of babydump!
lfs ing

Terug
Bovenaan