ikea kinderkamer

Hoi,

Zoals Neo ook schrijft zou ik ook eens bij de babydump kijken want daar wordt je heel goed geholpen en het is er niet duur. je krijgt zelfs gratis artikelen bij je aankoop. koop je een kinderwagen dan krijg een een gratis maxicosi en koop je een kinder kamer of ledikant en commode dan krijg je gratis een box of babyfoon en nogeens 50 euro reiskosenvergoeding. ik heb zelf 5 jaar geleden mijn babykamer daar gekocht en het staat nog steeds bij mijn dochter op de kamer en er mankeert niks aan. ze hebben 11 filialen door het hele land heen dus echt de moeite waard om te kijken.
En Ikea zou ik echt niet doen.

gr. linda

Wij hebben ook gewoon alles bij de ikea gekocht. De hemnes serie. Ik vind het mooi en het is lekker betaalbaar. 1000 euro voor een babykamer vind ik echt veeeeeeel te veeeeeel geld. Voordeel van de hemnes commode is idd dat je hem later ook gewoon als kast kunt gebruiken en dat het verschoonkussen in de lengte ( en in de breedte ) kan liggen. Dit is weer goed in verband met hewt tegengaan van een voorkeurshouding  bij je kleintje.

Over de kwaliteit zou ik me zeker geen zorgen maken

Hoi,

Bij de Ikea heb je verschillende kwaliteiten. Inderdaad het enige nadeel is dat de matras een afwijkende maat heeft. Voor de rest is het prima hoor. Wij hebben veel van de ikea en zijn zeer tevreden.

Waar je ook goedkoop kunt kopen en ook goede kwaliteit is bij de Hema. Die serie vind ik ook heel leuk moet ik zeggen.

Wij gaan ook zeker geen 1000 euro aan een kinderkamer uitgeven. Ik ga marktplaatsen e.d. En die kant en klare kamertjes (van 1000 euro en meer) vind ik ook niet eens mooi.

groetjes

Nicole

Hoi j_u_f wat leuk dat jij ook voor de hemnes hebt gekozen! Heb je de grote of de kleine kast? Wij hebben voor de grote gekozen. Ik heb het bedje gewoon bij de ikea gekocht en niet eens op de maat gelet! Ik zou graag willen weten waarom een aantal dames zo fel tegen de ikea is? Voor de goedkoopste versie zou ik ook niet kiezen maar met de hemnes kames is echt niets mis mee hoor. Als ik niet zou vertellen dat ie bij ikea vandaan kwam dan zien mensen dat niet eens!

Hoi, ook wij hebben de Ikea Hemnes in gedachten.
Heeft iemand al ervaring met de grote kledingkast? (met het rekje erboven)
Is er van deze serie ook een bedje?
Dan bedoel ik geen babybedje maar een peuterbedje of een groot bed.
Ik kan me niet meer herrinneren het te hebben gezien en op de site zie ik alleen maar kasten in deze serie.
groetjes..

Hoi ja ik heb voor de grote kleding kast gekozen! Omdat ik die andere echt te klein vind. Ik vind het een fijne kast al liggen de kleertjes nu maar te liggen... Er zijn ook grote bedden hoor! als je op de site kiest voor producten a-z en dan op naam en dan de h van hemnes. Ik vind de bedbank helemaal super maar ja we krijgen een zoon dus dat zal ik hem niet aan doen haha maar er is ook een gewoon bed zeg maar met een hoge achterkant heel stoer!
Als je wilt zien hoe ons kamertje er nu uit ziet kan je kijken op samenkenskippetje.web-log dan wel de www ervoor en .nl erachter!

Nog even over de kast. Ik vind hem heel stevig en vriend lief vond hem vooral heel zwaar! haha hij heeft de buurman in moeten schakelen om hem naar twee hoog te krijgen. Hij is goed te stellen en er zit een duidelijke beschrijving bij wij hadden hem in een uurtje opgezet.

Terug
Bovenaan