In de wachtweken

Ook ik sluit me graag bij jullie aan. Sofie, 27 jaar en vandaag op wachtdag 7 (dinsdag 6-10 terugplaatsing gehad van twee 3 dagen oude embyo's). Vanaf wanneer gingen jullie testen?
 
Hier nog een op het wachtbankje, verschillende symptomen maar een onregelmatige cyclus dus weet ook niet zo goed wanneer wat nou was! Ik denk dat 19de mijn NOD is, maar al paar dagen last van mijn buik, onderrugpijn, zaterdagmiddag misselijk en vanmorgen gigantisch misselijk!
 
Van harte gefeliciteerd voor de dames met een positieve test!!! Ik verwacht 18/10 mijn menstruatie... Normaal gesproken denk ik al van alles te voelen maar nu helemaal niks... We wachten rustig af. Gelukkig allemaal leuke dingen gepland ter afleiding :)

Succes met wachten iedereen!!!
 
Spannend he Cestlavie? Ik voel nog steeds helemaal niks... geen tekenen van menstruatie maar ook niet van zwangerschap. Herinner me dat ik van de eerste mega gevoelige borsten had. Verwacht 18e menstruatie en ga echt wachten tot dat ik, hopelijk overtijd ben, met testen. Geduld is een schone zaak... hmpfff. ..

Groetjes!
 
Ja, vind het echt bijzonder spannend! :) @Elizabeth1977 ik heb wel van van alles last gehad afgelopen week, nu wat rustiger, behalve al een paar dagen het gevoel ongesteld te moeten worden. Normaal heb ik dat alleen de avond van te voren, alleen juist 's avonds trekt het weg. Vannacht wel bijzonder slecht geslapen. Heel erg veel gedroomd en kon niet in slaap komen. Kan ook door studiestress komen ;) maar wonderbaarlijk genoeg voel ik me niet eens echt zo moe vandaag, terwijl normaal als ik zo slecht slaap, ik echt een spook ben... Rare fratsen kan je lichaam uithalen!!
 
Ik doe ook mee!  23/10 mn NOD.

Voor de zwangeren. . Gefeliciteerd!

Voor de rest.. succes en ik duim!!

 
Terug
Bovenaan