In de wachtweken

Hoi, ik zit in dag 41 van mijn cyclus.  31 december gestopt, 3 januari ontrekkingsbloeding en geklust op mijn vruchtbare dagen. (Dit herkende ik aan het slijm, las dat je het daar aan kunt herkennen bij een onregelmatige cyclus. Voordat ik 9 jaar geleden begon met de pil was ik altijd regelmatig, nu al dag 41. Zou wat zijn als het meteen raak was! Sinds deze week wel misselijk en kleine steekjes heel laag in de onderbuik, niks wat op ongesteldheid lijkt want dan is het heel hevig, dit is maar even en dan weer weg tot het opnieuw ff begint. Ben benieuwd, geen idee hoelang ik zou moeten wachten met testen. Jullie een idee? Ik schrijf hier gezellig mee, fijn om te kunnen delen.
 
Hoi damens,

Ik zit ook te wachten nog 2 dagen en dan zou mij menstruatie aan moeten dienen (hoop het niet). Heb gisteren een vroege test gedaan negatief maar voel me zo zwanger. Maar dat heb ik het afgelopen jaar al vaker gehad en uitgelopen in een teleurstelling. Dus nu wachten tot zondag is er dan geen menstruatie dan pas weer testen. Ben blij dat ik jullie gevonden heb op het forum dat ik even mij verhaal kwijt kan. Heb daar wel behoefte aan. Afgelopen carnaval niet mee kunnen feesten om dat ik zo ziek was, dat het niet ging. Nu nog steeds iedere keer misselijk. Gisteren Chinees gehaald normaal vind ik dat kei lekker nu kei ziek ervan. Hoop dat het geen buikgriep is maar een goed teken pfff erg dit wachten.
 
Spannend! Ik ga het weekend misschien ook testen, de hele tijd misselijk na elk eten. Smorgens misselijk en moe moe moe! En dan heb ik geen carnaval gevierd dus daar ligt het niet aan, ha ha! Zou wat zijn in een keer raak. We zien het 't weekend wel! Spannend dat wachten. Hoop het voor je, ben je al lang bezig saxy?
 
Wij zijn nu een jaar bezig en 2 maanden geleden mk gehad helaas. Iedere maand denk ik ja nu dan maar helaas. Succes san 23 we horen het wel
 
Hallo iedereen!  ben  vrij  nieuw op dit forum..  het is fijn om iedereen  zijn verhaal  hier te lezen. Ik hoop dat jullie zwanger zijn of dit snel zullen worden!
Ik ben  vandaag 2 dagen overtijd, ik heb een test gedaan jammer genoeg negatief.. nog geen tekenen van ongesteldheid.  Nu maar afwachten denk ik maar?? Pff
Groetjes, Mendie
 
Welkom Mendiee! Spannend hè, dat wachten.. Hoe zit het met je cyclus, gezien je 7 dagen over tijd bent? Succes en ik duim voor je! Hier wachten tot aankomend weekend.. Zitten in de derde ronde met een regelmatig cyclus.
 
He dames,



Wat leuk om jullie verhalen te lezen.

voor degene die het al gelukt is om zwanger te worden, van harte!

Voor degene waarbij het nog niet gelukt is, wees positief en houdt moed!



Ik ben 21, een half jaar getrouwd en we proberen zwanger te worden.

Inmiddels 5 dagen overtijd. Normaal op de dag af ongesteld.

Ben er minder mee bezig dan in het begin, omdat ik niet steeds teleurgesteld wil raken. Kennen jullie dat gevoel?



Lieve groetjes!
 
Terug
Bovenaan