In de wachtweken

hallo,

Ik meld mij hier ook weer aan. We hadden eigenlijk besloten een cyclus te wachten.. (miskraam gehad) Maar toen ik 2 dagen geleden een positieve knal ovulatie test in handen had kon ik het toch niet laten. Toch een kansje wagen.. nu maar weer afwachten..

Heb nu nog niet echt spanning.. mijn NOD duurt nog even maar zie nu al op tegen die laatste dagen, die duren altijd zooooo lang!!

Iedereen succes!!
 
Hoi Meiden ook ik meld mij hier aan :)

Wij zitten nu in ronde 2 en afgelopen donderdag/vrijdag positieve ovulatietesten dus nu op het wachtbankje.. Ik heb extra vroege testen besteld van sensitest waarbij je 6 dagen voor nod kunt testen dus we gaan het zien..
 
Ik heb me ook aangemeld voor dit forum.

nu 3 maanden gestopt met de pil.. Netjes een cyclus van 30 dagen.. Nou moest ik vandaag mijn menstruatie krijgen, echter voldoende ik me vorige week al wat misselijk, 1 dag.. Woensdag avond erg misselijk en braken.. Enorme hoofdpijn en bruin, slijmerige afscheiding.. Donderdag em vrijdag wat bloed verlies.. Rood en wat bruin.. tampon noet nodig maar wel inleg kruisje.. Steeds kramp in me onderbuik, erg moe en steeds hoofdpijn.. Zere borsten.. Weet nu niet of ik ongesteld ben geweest of niet.. Iemand hier ervaring mee?
 
Hallo!

Ik heb 14 december mn implanon laten verwijderen. Ben helaas nog steed niet ongesteld :( geen buikpijn, pijnlijke borsten helemaal niets. Ik ga voor carnaval een test doen want dan kan ik miss een biertje drinken (natuurlijk net maten).

Ik heb het gevoel alsof ik er de hele tijd mee bezig ben. Hoe verzetten jullie je gedachtes?
 
Hoi,

Ik heb afgelopen nov een miskraam gehad met 10 weken.

Heel veel verdriet van gehad. Vlak erna begon mijn gewone cyclus alweer, maar zwanger worden nog niet gelukt ( andere twee keer was ik in 1 keer zwanger). Ik heb nu al 2 maanden dat ik mezelf gek zit te maken met wachten en denken dat ik 'zwangerschaps symptomen' heb. Iemand tips om mezelf niet meer zo eindeloos gek te blijven maken!?????
 
Hoi allemaal, ik zit nog in de wachtweken van ronde 2.. donderdag of vrijdag hoop ik geen nod te krijgen ;) wel laatste paar dagen niet fit beroerd hoofdpijn zere rug enz. dus wachten rustig af.. heb al wel test gedaan met sensitest vroeg maar geeft nog niks aan dus wacht nu denk ik maar tot nod
 
Jaa sanniee, spannend he! Ik heb vandaag/morgen mijn NOD (denk ik).

weet bijna zeker dat het deze maand niet raak ik, ook niet te hard ons best voor gedaan.. In dec een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.. Dit wordt de eerste menstruatie.. ze zeggen dat het het beste is om er een cyclus tussen te laten maar toen ik in jan ineens een positieve ovulatie test in handen had kon ik het toch niet laten om een klein kansje te wagen :)

We gaan het zien...
 
Haaii meiden,

ik meld me hier ook aan!
hebben jullie allemaal een regelmatige cyclus?
mijn eerste was 39 daarna 31,32 en nu na 33dagen nog niks.... net wel getest maar was negatief helaas. Ik voel vanalles in me buik en heb ook het idee dat me tepels wat groter zijn.

dat wachten maak je echt gek
 
Terug
Bovenaan