In de wachtweken

FH84 hoe gaatie? Nog niet ongesteld geworden? Wat jammer dat je buitenbaarmoedelijk hebt gehad.. Hoe ver was je heen? Hier alles nog rustig had vandaag of morgen mijn nod verwacht dus we wachten rustig door.. NOT!!


<p style="text-align: left;">welkom zonnetje88!! Jaa vreemd is dat he had ik vorige maand.. Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden maar zeg nooit nooit :):)</p>
 
Nou hier is het helaas mis :(:( terwijl ik gister nog een heeel vaag positieve test had ging ik vanochtend naar het toilet en  viel er een hele dikke prop bloed in het toilet :(:(:( sorry voor de omschrijving!! Naja ga dan vandaag maar lekker een biertje drinken op de carnaval
 
Goedemiddag lieve ladies,

Ook ik sluit me bij jullie aan voor de welbekende wachtweken. Wij proberen vanaf sept zwanger te worden. Ik ben in mei gestopt met de pil. Normaal zou ik volgende week woe mijn NOD hebben, dus spannende anderhalve week nog te gaan haha.

FH84 hoe gaat het met jou? Ik ben het forum gaan lezen vanaf het begin en leef heel erg met je mee, ik hoop dat je zwanger bent?

En voor de andere meiden: voor jullie hopelijk ook positief nieuws?
 
Hoi Dames,

op 1 januari schreef ik dat ik in de wachtbekken zat, had wel al allerlei symptomen maar helaas toch ongesteld geworden (na 40 dagen!). Nu ben ik veel minder bezig met het zwanger worden ivm verhuizing maar ben toch weer benieuwd of het toevallig wel lukt! Als ik aankomend weekend nog niet ongesteld ben ga ik zondag testen :)

 
Spannend Nadine, ik duim dat je dit weekend een positieve test hebt :)! Dan wordt de verhuizing extra leuk om echt te kunnen gaan dromen en nadenken over het kleine hummeltje kamer
 
Hallo allemaal,

Druk druk druk dus even niet hier geweest. Ik ben (helaas) ongesteld geworden. Was leuk als het raak was maar beter dat ik eerst een keer ongesteld geworden ben. Nu kunnen we er echt weer voor gaan. ga er vanuit dat ik ong 18/20 feb mijn eisprong heb.

Sanniee, Jammer dat het mis was! :( Wel een goede carnaval gehad? Goed dat je er iets positief aan plakt. Wij gaan samen voor deze ronde!! Spannend weer!

Zonnetje.. jij al duidelijkheid?

Flola welkom en succes met wachten.. ELLENDE DAT WACHTEN :)
 
Nadine vergeten... :)

ff wat een lange cyclus!! hopelijk nu nog langer omdat het RAAK is! Ik duim voor je!! SPANNNENNDD!!!
 
Hallo dames,

Hier nemen we voor de derde keer plaats op het wachtbankje.. Ik duim voor jullie! En succes met dat lange wachten..
 
Terug
Bovenaan