In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Hey hallo,

Nog steeds rustig hier. Ik merk nog niks heel erg aparts aan mijn lichaam dus die rode duivels zullen vandaag of morgen wel komen: .   ( heb wel geen ongigevoel, maar de dag is nog lang dus alles is nog mogelijk )
Af en toe meen ik heeeeel even iets te voelen van ieniemienie fleugje misselijk of pijntje aan een borst maar that's it ! Maar ja dat zal wel eenbeelding zijn !!!!
De wc maakt overuren: iedere keer als ik iets denk te voelen ren ik weer kijken.

Ik durf niet te testen, bang voor de harde werkelijkheid: de grote teleurstelling.
En twee dagen overtijd is nog niet veel: lees vaker op het forum dat meiden na 3 dagen overtijd toch nog ongesteld worden. Als ik nu kwaaltjes had of dingen merkte zou ik wel gaan testen, maar aangezien ik die niet heb........
Ik was al eens eerder 2 dagen overtijd en toen heb ik negatief getest: de dag erna werd ik ongesteld. Toen had ik wel een LHpiek gehad na 17 dagen en nu had ik die na 13 dagen......

Maar ik reken me maar suf en heb de conclussie getrokken dat de rode duivels nog kunnen komen. Hier mijn rekensommetje:
Dag 13 LHpiek ( normaal had ik die dag 14-17). 20-48 uur daarna heb je een eisprong. Uitgaande van dat laatste kom ik uit op dag 15. 14 daarna moet je ongesteld worden: 15+14 = 29: dat betekend dat ik vandaag ongesteld moet worden.
Wel later als de vorige twee keren (na 27 dagen)  en de periode tussen de piek en menstruatie is dan langer dan ooit ( normaal 12-14 dagen na piek wordt ik ongesteld, nu zit ik er al 16 dagen van af ) maar goed het kan nog !!!!

Maar nogmaals ik heb 0,0 kwaaltjes en merk geen veranderingen dus het lijkt me zeer omwaarschijnlijk dat ik nu zwanger ben.

Hoe is het verder met jullie ?

groetjes, Silvia

Hé Sil,
Geen nieuws is goed nieuws toch??? Je wordt wel goed in rekenen op deze manier.
Ik kan tegenwoordig ook echt niet meer zonder kalender. Cyclus berekeningen vliegen je om de oren. Was nooit een ster in rekenen maar ben dat inmiddels wel geworden.
Maar ik kan de spanning bijna voelen Sil. Wanneer ga je een test doen??

Met mij gaat het wel ok. Flink aan het klussen voor de eisprong die ieder moment kan komen..... Heb vandaag hoofpijn zou dat met een komende eisprong te maken kunnen hebben??

xx Claudine

Hoi Allemaal,

Hierbij een geen goed berichtje. Vanmorgen had ik al wat minimale bruine afscheiding.
Zojuist hebben we getest omdat we zowat gek werden. Net toen ik een plasje deed voor de test had ik weer wat zeer minimale bruine afscheiding. De toen we nar de test gingen kijken was deze negatief . Ik zal dus wel vandaag of morgen echt ongesteld gaan worden.
Ik heb er wel rekening mee gehouden dat het niet zo was omdat ik totaal niks merkte. Alleen kregen we wel heel veel hoop omdat ik nu bijna 3 dagen overtijd ben en ik deze maand al vroeg mijn LHpiek had en we heel erg veel hebben geklust.
We zijn heel erg vedrietig: waarom nou niet ? waarom wil het maar lukken bij ons ?
Het is niet eerlijk ! We hadden zo erg gehoopt om met pakjesavond leuk het nieuws overal te kunnen gaan vertellen en eindelijk eens te kunnen gaan shoppen in babywinkels. Maar ja het heeft niet zo mogen zijn.

Ongesteld worden is al niet leuk zeker niet als je graag zwanger wilt worden, maar liever wordt ik het gewoon dan weten we waar we aan toe zijn dan bijna 3 dagen overtijd en stilletjes hoop krijgen.

Ronde 6 is een feit. Ik hoop nu echt ontpilt te zijn en dat we een mooi kerstkado gaan krijgen. Maar nu heb ik even een dip en ben ik heel erg verdrietig.

Liefs, Silvia

Lieve Sil

He wat vreselijk rot om dit te horen! Had het je echt zo vreselijk gegund.
Ik begrijp hoe verschrikkelijk rot je je moet voellen, gezien het feit dat ik de vorige keer ook 4 dagen over tijd was! Het geeft je toch hoop als je menstruatie uitblijft, ook al probeer je er rekening mee te houden dat het niet gelukt is. Hou vol meid en probeer straks (hoe moeilijk dit ook is) vol goede moed aan poging 6 te beginnen.
Gun je het allermooiste kerstkado wat er is!
En dit keer dus voor jou bloemetjes om je op te beuren

Heel veel sterkte

xxx en   veel liefs

Hey Meiden,

Heb helaas geen goed nieuws. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden:      
We waren gisteren al enorm teleurgesteld en verdrietig . Ik heb de hele dag  en me zwaar shit gevoeld. Ik snap er niks van: ik had heel vroeg al een positieve ovulatietest maar laat ongesteld geworden.
Op naar ronde 6. Ik weet het is niet het einde van de wereld, maar ik wordt er wel steeds deprimender, verdrietiger en banger van.
Vrijdag ga ik naar de huisarts: ik wil haar laten kijken naar mijn temperatuurlijsten. Ik hoop dat ze me verder kan helpen.
Ik heb deze keer wel enorm veel last van mijn menstruatie: heel erg buikpijn & mega rugpijn. Vanmiddag moest ik bijna overgeven !
Uitgaande van mijn laatste cyclus zou ik 3 januari ongesteld moeten worden. We hebben ons voorgenomen dat we komende maand wel voldoende zullen gaan klussen maar niet meer zo geforceerd en dat ik komende keer niet blijf afwachten maar gewoon een test doe de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dan weten we waar we aan toe zijn en dan is de spanning niet zo groot evenals de teleurstelling. Van dat wachten en die onzekerheid wordt je gewoon helemaal gek.

Op naar de kerst: klussen onder de boom .

Liefs, Silvia

He Lieve allemaal,

Ik begin een nieuwe topic. In deze staat nl. dat ik op ga naar ronde 5. Dat is nu ( helaas ) ronde 6 geworden.
Lijkt me wel leuk op een nieuwe actuele  topic te starten. Ik hoop jullie weer met jullie te mogen kletsen op mijn nieuwe topic en dat er nog vriendinnetjes bij gaan komen.

Groetjes, Silvia

Terug
Bovenaan