In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Hey Meiden,
Kan merken dat het forum weer goed werkt. Ben 2 dagen niet geweest en had weer aardig wat te lezen.

Syl: had je die PMS voordat je aan de pil ging??? Blijft toch vreemd dat je daar opeens zo last van hebt. Duim echt voor je dat het een goed teken is en dat je gewoon zwanger bent!!!

Ikke: Hoe is het met de evulatietests??? Gebruik jij ook die van sensitest? Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus en heb nog maar 1 streepje. Ben dus bang dat het weer zo'n lange cyclus gaat worden.  Denk dat mijn lichaam nu na 6 maanden pas echt ontpilt is want de eerste 4 keer had ik een hele regelmatige cyclus van precies 30 dagen. Voordat ik de pil slikte had ik dat al nooit maar toen was ik nog blij met een menstruatie om de 7 weken. NU DUS NIET MEER!!!

We blijven maar vrolijk doorklussen. Mijn man komt in iedergeval niets te kort.
Hoop op een mooi kerstcadeau maar begin eigenlijk de moed een beetje te verliezen.

Hoop voor jullie op een snelle zwangerschap want dat zou mij ook weer een beetje hoop geven.

xxx Claudine

Hoi Claudine,

Nu is helemaal alle hoop vervolgen. Net op de wc een wit slijmpropje.....heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld wordt. Heb eerder nooit zo erg last gehad van PMS. Maar ja, toen slikte ik de pil. De eerste 4 maanden ook niet zoveel last van gehad maar toen was ik vast en zeker nog aan het ontpillen. En tja, de teleurstelling wordt toch iedere maand weer groter.

Ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt: ik had deze altijd rond dag 15......
Ik ga er echt van uit dat het niet is gelukt deze maand gezien mijn temp, klachten en nu dat propje. Ook ik ga met je mee voor dat mooie kerstkado !!!

Liefs en succes Silvia

Hoi meiden daar ben ik weer!

Wat vreselijk he die onzekerheid. Nog even volhouden sylvia. En vervelend van dat slijmpropje, maar misschien valt het wel mee. Zolang je nog niet ongesteld bent is de kans er nog steeds dat je zwanger bent!
Ik denk dat t een soort van zelf bescherming is ofzo, dat we er gewoon niet meer op durven hopen. Die teleurstelling is zo vreselijk!
Die buikkramp heb ik nog niet eerder gehad zo heftig en hoop het ook niet vaak meer te krijgen. Voelde me zo elendig gister!

Dus t testen schiet bij ook jou ook al niet op claudine?
Mijn cyclus was ook 30 dagen, maar de laatste x ook 34. Dus vindt t erg moeilijk om aan de han daar van mn eisprong te bepalen. Als ik er al 1 heb is het bij mij ook laat ieiedergeval (dag 17 ofzo)
Ik stop  vanaf vandaag maar met die testen. heb 5 dagen lang een licht streepje gehad (zondag, dag 17,  was hij iets donkerder (maar nog steeds een stuk lichter dan de testlijn) en vanaf dinsdag geen 2e streep meer te zien (tenminste...heeeeeeeel vaag).En gister t zelfde verhaal. Misschien dat ik m zondag heb gehad, maar hij was niet donker genoeg????
Ben zo bang dat ik helemaal geen eisprong heb!
Klussen is inderdaad niet vervelend, maar nu mn man en ik het deze pariode om de dag doen en het spontane er een beeje vanaf gaat moet ik bekennen dat het minder leuk is al eerst. Hebben jullie dat niet?
Niet dat het met tegenzin gaat, maar toch anders. We  proberen altijd maar wat humor in de strijd te gooien. En dan komt het wel weer goed

Nou succes allemaal en hoop echt dat de december iets mooi met zich mee brengt!

Denk aan jullie!

liefs Lisa

Hallo Meiden,
Weet niet wat ik heb misschien een winterdip ofzo maar heb echt nu al het gevoel dat het deze maand toch niet gaat lukken. Heb nog niet eens m'n eisprong gehad maar heb zo'n raar gevoel dat het toch niet gaat gebeuren deze maand. Normaal ben ik juist heel positief ook als dingen zwaar tegen zitten maar vandaag even niet!!
MIsschien moet ik ook maar stoppen met die stomme ovulatie tests begin me ook af te vragen of ik uberhaupt wel een eisprong heb!

Sorry voor m'n depri geklaag maar moest het even aan iemand kwijt

groeten,
Claudine

Kop op Claudine!
Niet gaan twijfelen meid, zolang dat nog niet nodig is! Ik herken het wel hoor....
stapel gek wordt je van die stomme tests. Maar probeer je er niet te veel blind op te staren. Ik stop er ook mee, want ik wordt er ook niet wijzer van.  Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt meid!

x  

Bedankt voor je lieve berichtje Lisa.
Heb een drukke week op m'n werk gehad. Misschien ben ik wel gewoon toe aan weekend!! Een nacht goed slapen doet soms ook wonderen. Zal de moed nog niet opgeven. Gelukkig zijn we hier samen om elkaar erdoor heen te slepen.

xxx

Hoi Claudine; hierbij een bloempje om je een beetje op te beuren: .
Kan me goed voorstellen dat je even een dip hebt......je wilt ook zooooo graag he ?!
Hopelijk gaat je dip op tijd weg voordat je je eisprong krijgt zodat je met volle moed kunt gaan klussen.
Die testen is ook iets om gek van te worden: het hele zwanger worden is soms iets om gek van te worden. Het is niet vanzelf sprekend he om zwanger te worden......we doen er alles aan en het wil maar niet lukken.
Maar kop op: we gaan met zijn allen voor dat mooie kerstkado !!!

Ik ben benieuwd of ik vandaag weer die bruine afscheiding krijg en/of morgen de rode duivels: dan neem ik die dip van jou wel weer over.

Liefs, Silvia

ps. Hoe is het met de anderen ???

Bedankt voor je opbeurende woorden lieve Syl.
Heb de frustraties er vandaag uitgepoetst. Moet positief blijven. Vruchtbare dagen moeten nog komen dus er moet weer vrolijk verder geklust worden. Zwanger raken is inderdaad niet altijd zo makkelijk als het bij sommige mensen lijkt te gaan.
Hoe is het met jou?? Heb je je nog kunnen beheersen of heb je al getest?? Ben echt benieuwd joh. Zeker omdat je in tegenstelling tot anders opeens zo last van je humeur hebt...

Hoe is het met de andere dames? Druk aan het klussen of voelen jullie al eerste symptomen van een mooi sionterklaar/ kerstcadeau??

xxx Claudine

Terug
Bovenaan