In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Hallo Dames,
Helaas Sylvia voor mij geen glitters deze maand. Zojuist tot de teleurstellende ontdekking gekomen dat ik ongesteld ben geworden. Heb altijd een cyclus van exact 30 dagen dus ja bij dag 38 krijg je hoop!!! Maar ja december is een mooie maand voor onverwachte cadeautjes
Ikke: ik ben ook al in de weer geweest met die ovulatietest; die dingen vliegen erdoor heen voordat ik eindelijk een tweede streepje te pakken heb. hahaha!

Over frustraties vanuit de omgeving gesproken ik weet er ook nog een:
Ik werk in hulpverlening en kom regelmatig in aanraking met vrouwen  die "opeens" zwanger zijn en  zich niet meer menen te kunnen herinneren wie de vader is.  Voorheen kon ik dat best wel hebben maar de laatste maanden kan ik daar zo slecht tegen.

Nou dames ik hoop voor iedereen dat de december maand een hoop cadeautjes gaat regenen

Liefs,
Claudine

shit he claudine wat jammer ik kan het me voorstellen hoe je je voelt
ik heb een tijdje terug een aantal keer mijn pil vergeten in de 1 week slikken weet hoe niet het kwam maar goed....
ik heb de lichtste pil die er is en mag m echt niet vergeten
maar goed wij hebben toch in die tijd geknuffeld en ik was 2 weken overtijd tja de hoop was zo groot zou het dan toch zo zijn was moe en misselijk de klap was toch ook best groot dat ik toch ongie werd terwijl ik het eigenlijk ook wel wist maar t voelde zo klote

Bedankt voor je lieve reactie Marjootje
Maar we geven de moet niet op. Nieuwe ronde nieuwe kansen.....

Hoi Claudine: dat is shit !
Ik duim voor je dat het komende maand wel raak mag zijn en dat je een geweldig kerstkado krijgt. Hopelijk dat ik begin december mag strooien voor je met glitters.

Sterkte !. Liefs, Silvia

Thanks for your support Sylvia!
Op welke dag in december is jou NOD?
Ik ga maar weer uit van 30 dagen dan zou het bij mij op 19-12 moeten zijn. Maar ja eerst nog een hoop werk aan de winkel voor het zover is .

Ikke: Hoe gaat het met de ovulatietests? Je moet je er niet te druk om maken hoor. Bij mij duurt het ook altijd heel lang voordat het tweede streepje zichtbaar is. Verder is het een kwestie van timing want zodra de eisprong is geweest is het tweede streepje direct weg! Dus bij mij gaan er vaak heel wat testjes doorheen voordat ik eindelijk beet heb. M'n nieuwe  voorraad is net binnen dus we kunnen weer aan de slag. hahahaha!

Marjootje: Hou je de spanning nog een beetje vol? Moet wel moeilijk voor je zijn als die vrouwen in de forums die praten over lengte van cyclus, NOD datum enz. terwijl je zelf nog met de pil bezig bent. Kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar januari!!!!

Ga nog even rond kijken op internet of er nog handige tips zijn om onze glitterkanzen te vergroten

Liefs,
Claudine

tja t is niet zo leuk om te wachten maar vind het in de tussentijd wel leuk om jullie verhalen te lezen ik kan er alleen maar nog wat dingen van op steken

maar eerlijk gezegd zou ik de pil het liefste vandaag noog door de plee spoelen

Hallo meiden.

Hoe is het met jullie?
Getsie Claudine wat vervelend voor je zeg. Ik begrijp hoe je je voelt. Ik had bij mn laatste menstruatie precies het zelfde. Maar kop op meid. Gelukkig is je menstruatie inelkgeval weer op gang. We hopen inderdaad dat deze decembermaand voor ons allemaal wat extra vreugde brengt. Dat van je werk lijkt mij ook behoorlijk confronterend zeg! Het is zo oneerlijk soms!  En over frustrerend gesproken.... werk op een kinderdagverblijf en ben de hele dag met baby's bezig.....Probeer dan eens aan iets anders te denken.
Sylvia dat slijmpropje heb ik nog nooit gehad, maar wel  afscheiding die er wat anders uit ziet dan normaal  (sorry voor t vieze praatje ) Maar alles lijkt er soms wel anders uit te zien, te voelen of te lijken. Maak je maar niet te veel zorgen. Zolang je geen menstruatie klachten hebt is er echt nix aan de hand. Daarbij zoals jezelf al zei: daar is t nog te vroeg voor! dus:No worry's!!!
Marjootje: we vinden het leuk dat je met ons mee wilt kletsen. Voor je het weet is t januari. De december maand is altijd druk en zo voorbij.
Zelf heb ik nog steeds geen positieve test te pakken gehad, zucht... Zit nu op dag 12.
Maar probeer me er niet te veel op blind te staren. We klussen maar gewoon door  En ik zie het 8 december wel weer....
Voor jou gaat het nu opschieten sylvia, nog 1 1/2 week, toch?
Nou meiden ik hoor snel weer van jullie en suc-6 allemaal!!!!

kus

Hallo Allemaal,

Na diverse pogingen kan ik dan eidenlijk een berichtje achterlaten.
Nu weet ik alleen niet meer wie wat heeft geschreven en gevraagd. Dus even algemeen.
Ik moet ( nou ja, liever helemaal niet natuurlijk ) 1 december ongesteld worden als ik uitga van mijn laatste twee cyclussen van 27 dagen. Afgelopen vrijdag had ik op dag 13 mijn LHpiek, dus 1 december zou heel goed kunnen kloppen deze maand.
Nog 10 dagen !!! Spannend !

Ik baal alleen van mijn buikpijnklachtjes zo nu en dan. Voor mijn LHpiek had ik menstruatie achtige buikpijn: dat zal wel van een voorbereidende eisprong zijn. Maar dit......ben bang dat het van een afbrekend eitje/baarmoederslijmvlies is wat niet is bevrucht. Weet niet of het lichaam daar ook signalen over af geeft ?
Jullie horen het al, ik zit weer in de zenuwfase, in de -ik maak me zelf gek fase-. HELP ! Maar ja, ik blijf reeel dat het weer niet is gelukt deze maand: ik heb zo'n voorgevoel.

Links en rechts heb ik wat opgezocht en gelezen op het net maar daar wordt ik alleen maar gekker van. Ik zocht namelijk of ik iets kon vinden over mijn buikpijn die ik nu heb, maar helaas.
Zo las ik wel dat witvloed duidt op een eisprong: nou eerst had ik dat 3 dagen voor mijn menstruatie en nu dan afgelopen maandag. Zo las ik ook dat het lichaam 14 dagen het LH hormoon blijft produceren na de eisprong, zo niet dan heeft er geen bevruchting plaats gevonden. Dit heb ik nog noooit gehoord !

Efin, hoe gaat het met jullie ?
In welke fase zitten jullie op het moment ?
Zullen we anders een overzichtslijstje maken ?

Groetjes, Silvia

Terug
Bovenaan