In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Hoi dames

Ik zit in 5e ronde, mijn nod is 15e nov.

Raar, gisteravond zag ik bloed, ik dacht dat ik ongestald was maar vandaag weer niets te zien, nooit gehad

Heel sucses en sterkte allemaal,

Silina

Hoi Silina,

Leuk  dat je met ons meekletst ! Ben heel erg benieuwd !! Misschien is het innestelingsbloed geweest ?! Ik hoop het voor je. Hou je ons op de hoogte ?
Ik moet 1 december weer ongesteld worden, maar dat hoop ik natuurlijk niet.

Ik duim voor je. Spannend he ?!

groetjes, silvia

Hoi  

silvia. bedankt  voor die lieve reactie

Ik wacht met spanning  tot  16  nov, dan ga ik  testen,als ik niet ongesteld word  natuurlijk

Ik duim ook voor jou

Heel veel succes verder,

Groetjes Silina

Hallo allemaal

Hoi silina: welkom bij ons!
De 15e schiet gelukkig al lekker op! Dan hoef je nog maar een paar daagjes in spanning te zitten, met hopelijk een positief resultaat! Ik duim voor je mee!
Ik heb dat inderdaad ook weleens gehad dat ik tussendoor bloed was verloren (heel weinig hoor) Zou me er maar niet te veel druk om maken. Kan namelijk ook door je eisprong komen geloof ik......

Tja sylvia dat om de dag klussen is idd soms zwaar. In het weekend is t wel leuk allemaal, maar als je gewerkt hebt kruip je soms liever onder de wol.  Het spontane gaat er dan vanaf en dat is wel jammer. Maar goed er zijn vervelendere klusjes
Zit er ook hard aan te denken het pakketje met testjes lekker ongeopend te laten en het maar af te wachten.Maar je dan zit ik weer heel de maand te twijfelen of ik wel n eisprong heb????? pff  Ik hang  die testen  wel in de (kertst)boom.
Hoe dan ook vanaf woensdag gaan we er tegen aan

veel liefs en suc-6 allemaal

Hallo Ikke en Silina,

Even een kort berichtje. Weinig nieuws te melden. We zijn volop aan het klussen.
Denk dat ik vrijdag een LHtestje ga doen: heb er maar twee dus moet zuinig zijn. Wil als deze op zijn geen nieuwe meer bestellen; Dan heb ik 5 maanden getest. Tot nu toe heb ik iedere maand een LH piek afwisselend tussen de 12de en 15de dag. Dan mag ik er van uit gaan dat dat toch wel goed zit, nietwaar ? Ik hoef dan toch niet iedere maand weer te testen of ik wel een ei ga krijgen, of wel ?!
Wordt alleen beetje gek van mijn borst/buik klachtjes. Zou het nog het ontpillen zijn ?Ben er nu toch al 5 maanden van af. Heb eerder geen klachtjes gehad direct na mijn menstruatie. Efin, ik zie wel weer over een kleine 3 weken, dan weet ik meer.
Wel leuk dit forum: ben toch iedere dag weer nieuwsgierig wie er heeft gereageerd en hoe het gaat. Als andere meiden in spanning zitten te wachten op hun wel/niet menstruatie, vind ik dat ook maar reuze spannend en leef erg met hun mee: lijdt me wel een beetje af van mijn eigen spanning.

Hoe gaat het verder bij jullie ?

Liefs, Silvia

ps. Maaike: als je nog eens een kijkje neemt: hoe gaat het met jou ?

Hoi Sylvia

Ik zou idd als ik jou was geen nieuwe testjes meer bestellen. Als het iedere keer rond die dagen positief is geweest, dan kan je er denk wel vanuit gaan dat het wel goed zit.
Ik zelf heb besloten toch maar wel te testen, maar dat is meer omdat ik dat afegelopen maand pas voor het eerst gedaan had. En die uitslag was 6 x negatief...en dat zit me nou juist niet lekker. Morgen is het dag 6 en dan gaan we er dus voor!
Wordt jij daar nou ook zo gek van...dat tellen van die dagen... t lijkt wel een eeuwigheid te duren zo'n cyclus
Maar goed laten we hopen dat we dat volgende maand allemaal achter ons kunnen laten!
Denk dat we mschien ons niet te veel moeten laten gek maken met al die testen en dat gedoe.... klussen is toch het enige wat echt helpt

liefs en xxx

Hoi meiden,

Net met zoveel herkenning jullie verhalen zitten lezen, mag ik mee kletsen? Ook mijn man en ik zijn in juli begonnen en ik had verwacht dat het nu ergens wel raak zou zijn, maar helaas. Ook iedereen in mijn omgeving heeft kindjes en dat was allemaal binnen 4 maanden geregeld. Afgelopen juni zijn wij getrouwd en ik kan nu zo verdrietig worden van alle vragen "willen jullie geen kinderen" of "mijn zoontje wil er wel een vriendje bij". Allemaal goed bedoeld waarschijnlijk maar mijn dag is gelijk minder prettig geworden.

Afgelopen 2 maanden heb ik elke dag getempt (heb ik dat vast voor de dokter gedaan) en allebei rond dag 13 mijn ei. Vraag aan een van jullie: hoe voel je je ei? Ik had gelezen dat jullie dat tijdens het klussen konden voelen, maar wat voel je dan?

Ik zou het liefst ook wel om de dag willen klussen maar dat is niet haalbaar voor mijn man. Hij heeft lichamelijk een zwaar beroep  en komt 's avonds vaak afgemat thuis. Wat kan ik dan steeds van hem verwachten?

Volgende maand stop ik met temp. maar ga dan een ovulatietest proberen. Misschien helpt dat. Moet a.s. vrijdag of zaterdag ongi worden maar had vandaag wat rossig slijm aan m'n wc papiertje en de meeste druk is ook van mijn borsten af. Zal dus wel weer niets zijn....

Zo frustrerend als je het niet zelf in de hand hebt of kan plannen!

Heel veel succes allemaal,

Knuffel,
1droomwens

Hoi 1 droom wens

Tuurlijk mag je met ons mee kletsen!
Tja wij begrijpen je helemaal. Als ik het allemaal verstandig bekijk is 4 a 5  maanden helemaal niet lang, maar als je ergens naar verlangt is het een eeuwigheid.
Mijn beste vriendin heeft 2 kids (de eerste binnen 3mnden en de 2e in 1 x raak)
Ook ik ben vorig jaar getrouwd en  nog 2 van mijn vriendinnen zijn  ook  getrouwd dat jaar.... en je raadt het al..... allebei hebben ze al een kindje. Maar ik probeer daar maar niet te veel naar te kijken, er zijn immers genoeg meiden die net als ons helaas niet zo gelukkig zijn.
Ik voel ook helemaal nix hoor van mn eisprong. Het enige wat ik heb sinds dat we 'bezig zijn 'is dat ik vaker last heb van buikpijn. Meestal zo'n week voordat ik ongesteld moet worden. Ik snap soms helemaal niks meer van mn lijf.
Dat rossige slijm heb ik ook vaker gehad en helaas ook vaak vlak voor mn menstruatie, maar dit HOEFT niet zo te zijn. Bloedverlies kan echter meerdere oorzaken hebben. Dus ik zou me er maar niet te veel  druk ommaken.
Ik denk dat als je regelmatig getempt hebt je wel een beetje idee hebt van je cyclus, maar je kan altijd proberen of het overeen komt met een ovulatietest natuurlijk.
Ik ga ze deze maand ook maar ns uitproberen.
Dat om de dag klussen is ook niet altijd even makkelijk. Ik werk zelf fulltime (verdeeld over 4 dgn) en ben de dagen dat ik heb gewerkt ook versleten moet ik bekennen. daarnaast sport ik nog 2 avonden in de week.
8 december moet ik weer ongesteld worden (nou ja eigenlijk moet dat dus niet..) en dat worden dus weer een paar lange weken.
Maar goed ik wens jou en alle andere meiden hier veel succes, geluk en sterkte toe!
In de hoop dat we allemaal maar gauw met goed nieuws kunnen komen.

Tot horens

liefs van mij

Terug
Bovenaan