Hallo Ikke en Silina,
Even een kort berichtje. Weinig nieuws te melden. We zijn volop aan het klussen.
Denk dat ik vrijdag een LHtestje ga doen: heb er maar twee dus moet zuinig zijn. Wil als deze op zijn geen nieuwe meer bestellen; Dan heb ik 5 maanden getest. Tot nu toe heb ik iedere maand een LH piek afwisselend tussen de 12de en 15de dag. Dan mag ik er van uit gaan dat dat toch wel goed zit, nietwaar ? Ik hoef dan toch niet iedere maand weer te testen of ik wel een ei ga krijgen, of wel ?!
Wordt alleen beetje gek van mijn borst/buik klachtjes. Zou het nog het ontpillen zijn ?Ben er nu toch al 5 maanden van af. Heb eerder geen klachtjes gehad direct na mijn menstruatie. Efin, ik zie wel weer over een kleine 3 weken, dan weet ik meer.
Wel leuk dit forum: ben toch iedere dag weer nieuwsgierig wie er heeft gereageerd en hoe het gaat. Als andere meiden in spanning zitten te wachten op hun wel/niet menstruatie, vind ik dat ook maar reuze spannend en leef erg met hun mee: lijdt me wel een beetje af van mijn eigen spanning.
Hoe gaat het verder bij jullie ?
Liefs, Silvia
ps. Maaike: als je nog eens een kijkje neemt: hoe gaat het met jou ?