In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Ik kom gezellig mee kletsen. 
Momenteel nog aan de pil. Alleen blijft mijn menstruatie uit en heb ik een vaag gevoel van binnen. 
Het plan was om na de volgende strip weer te stoppen, hebben een prachtig dochtertje van een half jaar maar willen graag een tweede wondertje. 
Bij ons dochtertje heeft het 2,5 jaar gekost om zwanger te worden, gelukkig op de natuurlijke manier zwanger geworden. 
Dat is ook de rede dat ik na zo'n korte tijd alweer ga stoppen met de pil. Ook vanwege alle bijwerkingen die ik er van krijg. 
Maar voor nu is het even afwachten of de menstruatie doorkomt, zo niet ga ik in de loop van de week toch maar een test doen. 

@noeksie Haha, nou dan zitten we in hetzelfde 'schuitje'. Ik zat er eigenlijk afgelopen cyclus hetzelfde in, wel 'onveilig' maar niet bewust en nu inderdaad echt aan het 'tellen' wanneer mn eisprong is. Maar ik heb inmiddels Clear blue ovulatietesten gehaald, na jouw tip eigenlijk... want écht, ik ben zó benieuwd. Het is zo nieuw allemaal.. ik word er haast zenuwachtig van stom hè, haha.

@WonderAn  ja precies dat haha! Spannend he...nu kun je nog niet zoveel helaas..nog een paar daagjes en dan testen! Het is wel echt fijn dat je dan weet wanneer je eisprong is.
Ik ook hoor haha! Echt idd wel een beetje zenuwen. Idd omdat het allemaal nieuw is, logisch

Oh hee meiden! 
Sorry dat ik nu pas reageer. Ik krijg helemaal geen melding van nieuwe berichten oid. Super vervelend!
Wat leuk om te lezen dat er al iemand zwanger is! ❤
Weet iemand hier hoe je een whatsapp groep kan starten zonder je telnr hier online te gooien? 
Ik ben trouwens 9/11 ongesteld geworden. De eerste ronde is nu dus echt van start! Super spannend weer ?.

@Noeksie Jaa heel spannend!! Vooral omdat de tijd tussen nu en je NOD zó lang duurt. Voor nu in ieder geval 'flink ons best doen' haha! Ik ga vanaf dit weekend/maandag ook de ovulatie tests gebruiken, volgens mijn berekening zou ik dan ongeveer in mn vruchtbare periode moeten zitten, kijken of dat klopt ?
Benieuwd naar jouw ervaring met de testen!

@MLena Welkom terug ?
Wellicht door een soort 'spammail' te maken waar mensen naar toe kunnen mailen met hun nummer? Verzin ook maar iets hoor.. haha.

@WonderAn  pffff echt he! Als je nu bedenkt dat je nog 'zo lang' moet haha!!! Ja zeker, ben er helenaal klaar ervoor hoor laat volgende week maar komen. ?
Ik heb ook een app, die geeft op dag 16 ovulatie aan en vabaf zondag in vruchtbare periode. Ben vooral benieuwd naar de eisorong natuurlijk haha. Ben ook benieuwd hoe het jou bevalt! 

Terug
Bovenaan