Indra is onrustig, zou ze aant bevallen zijn??????????

Haha, net thuis van een verjaardag, Tessa in bed gelegd en meteen ff kijken naar de site van de olifanten! Zelfs manlief vond het wel mooi om te zien! (en meteen de opmerking dus van "ze lijkt wel op jou toen je aant bevallen was....")

Ik kijk tot mijn ogen dichtvallen! ...............

goede nacht dus!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Lekkere opmerking van je man hahahaha. Hoeft Anton niet tegen mij te zeggen. Heeft ie wel een rechtse te pakken hahahahahahhaa

Maar jij denkt dus ook dat er wat gaande is???

happyM.

Tekenen bij een olifant bij een naderende bevalling:

Het is moeilijk om te zien wanneer de bevalling begint. Soms begint er bij de olifant wat melk uit de borsten te lopen. Ook kan  het dier  wat vreemder op  de achterpoten gaan lopen. Dit komt door de stoot hormonen die vrijkomt. Door de pijn gaapt een bevallende olifant meestal veel en drukt tegen dingen aan. Ook gaan ze meestal veel liggen en staan.

Ik heb het woordje "gaapt" even vet gedrukt. Ik zie haar namelijk veel "lucht happen". Tis net of ze eet, maar dan zonder eten.....

Ook tegen dingen aandrukken doet ze veel.....

Spannend hè

Ik vind ze ook opvallend "beweegelijk" vanavond, gisteravond was ze heel rustig... En haar buik gaat inderdaad behoorlijk op en neer! Ik moet gewoon blijven kijken! hahah, korte nacht zo!

Lisenka

Nou, ik ben ook maar eens gaan kijken...
Is inderdaad leuk zeg!!
Enne...ze gaat om de paar minuten ergens tegenaan "duwen", dus als je het mij vraagt.... zijn het weeen. Iemand enig idee na hoeveel uur weeen een olifant gaat bevallen???

Liefs Annet

Terug
Bovenaan