Indra is onrustig, zou ze aant bevallen zijn??????????

Oppagina 2 van deze topic heb ik een link neergezet van youtube. Hierop is een filmpje te zien van een olifant die aan het bevallen is. Over het algemeen bevallen ze staand/gehurkt.
Groetjes happyM.
p.s. er ligt nu weer één van de dames, maar ik kan niet goed zien welke het is.

Het volgende mailtje heb ik gestuurd aan het "gastenboek" van Indra.
Hahahahahaha, als ik wat terug krijg (soms krijg je een reactie van de verzorgers daar), zet ik hem hier neer oke?
Groetjes happyM

Hallo Indra, WarWar en verzorgers,
Op het forum van de "zomer 2006 moeders" op jongegezinnen.nl leven alle dames mee met Indra. Iedere middag en avond wordt alles scherp in de gaten gehouden via de webcams. Op een topic over het bevallen van Indra zijn al meer dan 60 reacties gekomen van dames die meeleven. Ook is er in middels een topic geopend met een weddenschapje (zonder prijs) welk geslacht het kalf wordt/is.
Alle dames op dit forum zijn in de zomer van 2006 zelf bevallen van hele mooie kindjes.
Via deze manier willen we even weten dat we meeleven met jullie allemaal!!!
Zet hem op (ook verzorgers die in de verblijven slapen 's nachts) !!!!!
Groetjes van alle dames van het jongegezinnen-forum!!!

Hahahahahaha, als ik wat terug krijg (soms krijg je een reactie van de verzorgers daar), zet ik hem hier neer oke?
Groetjes happyM

He HappyM,

Leuke reactie van je op de site (gastenboek) van Indra!! Alle lichtjes zijn hier uit en keek nog even op de PC naar de ollies! Wat liggen ze lekker te slapen he...
Mijn luikjes vallen ook dicht, morgenochtend kijken we weer verder!

weltruste!

Lisenka

Dit kreeg ik terug van de site van Indra:

Beste olifantfan,

Hartelijk bedankt voor je emailbericht. Wij krijgen zoveel emails dat het helaas niet mogelijk is om iedereen persoonlijk te beantwoorden.

Wel plaatsen wij de leukste reacties op de website. Wij wensen je nog veel kijkplezier via de webcams en zien je graag in DierenPark Amersfoort!

Een olifantengroet,

Indra en haar verzorgers

Groetjes happyM.

Dit is wel handig om ze uit elkaar te houden. Één van de dames heeft haar rug besprenkeld met een laagje stro/hooi... Ik moet er nu alleen nog even achter komen wie van de dames dit is...hahahahaha
Zodra ik het weet.... zet ik het hierneer.
groetjes en kijkze vanavond
happyM.

Terug
Bovenaan