Indra is onrustig, zou ze aant bevallen zijn??????????

hoi hoi

pfff ben ook weer thuis na een werkdag zeg maar werkweekend.......

nu weer lekker kijken naar onze indra...
nog even en ze zijn weer binnen en het nml al 17.30 geweest.

vind het wel leuk hoor en ben benieuwd wanneer het gaat beginnen, lijkt me wel heel apart om dat mee te maken via webcam...

liefs tobi

nou.. kijk ik even een paar minuten niet(omdat ik  bovenstaand berichtje typte) zijn ze alweer binnen...
dat gaat snel....

had dat ook wel eens willen zien hoe men dat doet....

lief stobi

Hee Tobi,
Dat naar binnen wandelen gaat heel snel inderdaad. Ze doen de hekken open, ze wandelen allemaal naar hun verblijven en de hekken gaan weer dicht. Binnen 1 minuutje is het gepiept. Ik zag het 3 dagen geleden ook heel toevallig voorbij vliegen...

Ze staan nu wel onhandig trouwens. "Oma" staat pontificaal in beeld en Indra haar achterste is alleen een beetje te zien.

We blijven weer kijken...

Ik ga nu eerst een uiterst vermoeid jongetje naar zijn bedje brengen...

Groetjes happyM en Tygo

Pffffff ze luent weer zo met haar hoofd tegen de muur en wiegt dan met haar achterste heen en weer.... Net als gisteren, maar het blijft spannend.

Go Indra, Go Indra, Go Indra

Goedenavond Dames,
Ik zit op dit moment op 2 bevallingen te wachten en ik kan jullie wel vertellen dat Indra op dit moment meer aandacht krijgt dan mijn vriendin, die al meerdere keren vertrokken is naar het ziekenhuis en nog zit te wachten. Zelf mijn man roept hier, hoe moet het straks met jullie dames als onze Maxima naar het ziekenhuis gaat. Zit je dan ook de hele dag achter de pc ?
Dus Indra zet hem op !!

Hihi...

Eigenlijk gekkenwerk, maar heb de hele avond al de pc aanstaan en dat vanwegen indra.
Dat je zo met een olifant mee kan leven he!

Zo lief zoals haar moeder bij haar is!

Zo toch maat mijn bedje in , morgen weer vroeg op!

Liefs bianca

Terug
Bovenaan