Ineens alle symptomen weg?

<p>Hoi hoi, </p><p>Momenteel ben ik 5 weken zwanger. Afgelopen week ontzettend last gehad van menstruatie krampen, onderrug pijn én harde en pijnlijke tepels. Gisteravond lag ik na het avondeten op de bank en ineens had ik het gevoel dat ik niet meer zwanger ben. Heel gek.  Alle symptomen zijn ineens weg, geen menstruatie achtige krampen meer en mijn tepels zijn weer zacht en niet gevoelig. Werd vanochtend zeer overstuur wakker, heb echt het gevoel dat ik het verloren ben??????</p>

Heb je Al test gedaan 
Daarbij bij ieder persoon is anders bij mij waren ze weg na 4 weken geen steekjes meer geen geriebel  meer . Daarnaast ik was helemaal niet misselijk de eerste 16 weken dat  was pas raar. 

[quote quote=10264770]Heb je Al test gedaan Daarbij bij ieder persoon is anders bij mij waren ze weg na 4 weken geen steekjes meer geen geriebel meer . Daarnaast ik was helemaal niet misselijk de eerste 16 weken dat was pas raar.[/quote]
Nee want als ik nu een test doe dan is tie alsnog positief omdat de hcg waarde nog in mijn urine zitten.
Oke, en jou zwangerschap is wel gewoon hier gegaan?

Hee!
Ik herken je onzekerheid. In het begin van mn zwangerschap had ik last van gevoelige borsten. Maar soms ik ineens een dag of paar dagen niet. Ik liep de hele dag in mn borsten te knijpen om te kijken of ze pijn deden ? na week of 7 werd ik misselijk, maar als dit een dag minder aanwezig was (wat op zich natuurlijk juist fijn moet zijn) raakte ik ook in paniek. Ik heb toen heel veel rond gelezen op het forum en er zijn heel veel mensen met wisselende symptomen. Wat voor symptomen iemand heeft en hoe sterk deze aanwezig zijn is ook echt per persoon verschillend. Inmiddels ben ik bijna 19 week zwanger en gaat tot nu toe alles goed! Heb je al de verloskundige gebeld voor een afspraak? Wij hadden met 7 week een echo en dat kloppende hartje heeft me toen wel wat gerust kunnen stellen. Dus rustig aan het hoeft niet iets ergs te betekenen. 
Liefs

[quote quote=10264775]Hee! Ik herken je onzekerheid. In het begin van mn zwangerschap had ik last van gevoelige borsten. Maar soms ik ineens een dag of paar dagen niet. Ik liep de hele dag in mn borsten te knijpen om te kijken of ze pijn deden na week of 7 werd ik misselijk, maar als dit een dag minder aanwezig was (wat op zich natuurlijk juist fijn moet zijn) raakte ik ook in paniek. Ik heb toen heel veel rond gelezen op het forum en er zijn heel veel mensen met wisselende symptomen. Wat voor symptomen iemand heeft en hoe sterk deze aanwezig zijn is ook echt per persoon verschillend. Inmiddels ben ik bijna 19 week zwanger en gaat tot nu toe alles goed! Heb je al de verloskundige gebeld voor een afspraak? Wij hadden met 7 week een echo en dat kloppende hartje heeft me toen wel wat gerust kunnen stellen. Dus rustig aan het hoeft niet iets ergs te betekenen. Liefs[/quote]
Bedankt voor je reactie. Fijn dat jij al 19 weken een goede zwangerschap hebt❤

Haha dat  continu in de tepels/borsten knijpen herken ik wel ? helaas blijven ze zacht en niet meer gevoelig ?

Ben inderdaad veel aan het lezen sinds dat ik vanochtend om 4 uur overstuur wakker werd. De positieve verhalen stemmen me gerust maar er zijn ook genoeg verhalen dat als je voelt dat het mis is, het dan ook echt mis is. En ik besef me heel goed dat als het mis is, ik er niet aan kan veranderen. Ik was alleen zo blij dat wij een positieve test in handen hadden, na een jaar in het medische traject te hebben gezeten. Nu ben ik eindelijk zwanger en krijg ik deze onzekerheid erbij. Vreselijk.

Vandaag over 2 weken heb ik mijn eerste echo. Dus tot die tijd kan ik helaas niks. Ik lees dat sommige mensen aanraden nu een test te doen en over 2 dagen weer om te kijken of deze lichten wordt, wat is jullie mening?

[quote quote=10264776]Heel normaal dat alles weg gaat! En dan voel je ineens weer wat en dan weer niet en zo door.[/quote]
Bedankt voor je reactie. Lees ook veel dat het normaal is. Maar ik lees ook veel dat vrouwen aanvoelen wanneer het mis is, en dit het dan eigenlijk ook vaak zo is. Helaas zal ik moeten afwachten, over 2 weken de eerste echo?

Waarom denk je dat je het verloren bent? Ben je ook daadwerkelijk iets aan stolsels of bloed verloren? 

Terug
Bovenaan