Ineens alle symptomen weg?

[quote quote=10264806]Je hebt nog positieve testen omdat je gewoon nog zwanger bent. Je hebt niet je hele zwangerschap voor symptomen ik kreeg deze pas vanaf een week of 8. En komen en gaan. Snap dat dit onzekere weken zijn. Hopelijk snel een echo dat je ziet dat je kleintje goed zit daarbinnen. Zolang je geen krampen hebt en bloedverlies lijkt het me dat er nu nog niks aan de hand is.[/quote]
Ja dat weet ik wel maar vind het zo gek dat het echt de één op de andere minuut veranderde en ineens sterk het gevoel kreeg; ik ben niet meer zwanger. 

Heb het ziekenhuis gebeld, zij adviseerde morgen een test te doen en als de streep lichter is dan de eerste test dan moet ik er rekening mee houden dat het mis is gegaan. Is tie nog even knal dan is er, zolang ik heen heftige buikkrampen krijg en bloed verlies, is er volgens hun niks aan de hand. Morgenochtend dus maar testen, hopelijk gaat de dag snel.

Bedankt voor je reactie ❤

[quote quote=10264808]Hoi! Probeer je niet teveel zorgen te maken (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook). Symptomen komen en gaan, zoals al vaker gezegd hierboven. Ik heb tijdens mijn zwangerschap helemaal nergens last van gehad, behalve gevoelige borsten in het begin en dat was soms ook ineens een paar dagen verdwenen. Wat je zegt, dat je voelt dat het echt mis is, dat kan ook je eigen angst zijn. Ik was er op een gegeven moment ook van overtuigd, maar heb een goede zwangerschap gehad en nu een zoontje van 3 maanden. Dus probeer echt niet teveel te stressen en jezelf af te leiden tot je over 2 weken de echo hebt. Succes![/quote]
Dankjewel. Een lieve en geruststellende reactie❤ 
Dat is ook zeker waar, mijn  angst maakt me ook gek. Ziekenhuis gebeld (ik zat in een fertiliteitstraject), zij geven aan morgenochtend opnieuw een test te doen. Als deze lichter is dan de eerste test dan moet ik er sterk rekening mee houden dat het mis gaat. Als deze donker is en ik heb geen krampen en bloed moet ik vertrouwen op mijn lichaam. Hopelijk is het dat laatste?

Oooh wat fijn dat jij een goede zwangerschap hebt gehad en nu een kleintje van 3 maanden, heerlijk?

[quote quote=10264825]Niet iedereen is de eerste periode ziek zwak en misselijk. Ik had in het begin het gevoel dat ik ziek werd, maag die een beetje draaide. Dit was na een paar dagen weer weg. Verder in de zwangerschap niet misselijk geweest. Ik zou zeggen, prijs je gelukkig  Zolang je geen symptomen hebt van een miskraam, zoals heftige bloedingen, buikkramp, is er denk ik niks om je zorgen over te maken[/quote]
Dankjewel ❤ Die symptomen heb ik inderdaad niet dus dat is misschien wel een goed teken. Ik dacht dat er ook al sprake kon zijn van een gestopt hartje maar dat is in deze vroege weken nog niet het geval dus áls het misgaat, moet het inderdaad een miskraam worden en die symptomen  ik niet. Spannend hoor. Over 2 weken de echo, worden helse weken. Gelukkig druk met werk en de weekenden staan aardig vol?

Hoi hoi, 
Ik herken zo je verhaal!
Wij zitten nu op een zwAngerschap van 6+1 via ivf en ook sinds een week totaal geen kwalen meer. Zo bang dat het mis is na de MA van de vorige keer toen na een kloppend hartje fout gegaan zonder bloed te verliezen. 
Hierop wachten is zo moeilijk, wel hoor ik van veel mensen dat het niks hoeft te betekenen en bij mijn eerste zwangerschap ook weinig tot geen last gehad. 
Wij hebben gelukkig over twee dagen de echo, voor jou heel veel sterkte en succes 

[quote quote=10264862] Dankjewel. Een lieve en geruststellende reactie❤ Dat is ook zeker waar, mijn angst maakt me ook gek. Ziekenhuis gebeld (ik zat in een fertiliteitstraject), zij geven aan morgenochtend opnieuw een test te doen. Als deze lichter is dan de eerste test dan moet ik er sterk rekening mee houden dat het mis gaat. Als deze donker is en ik heb geen krampen en bloed moet ik vertrouwen op mijn lichaam. Hopelijk is het dat laatste? Oooh wat fijn dat jij een goede zwangerschap hebt gehad en nu een kleintje van 3 maanden, heerlijk?[/quote]
Ik duim voor je dat het allemaal goed zit! En voor de test morgen ook.. laat je het even weten? xx

[quote quote=10264963]Succes morgen met testen Hopen op nog een knaller [/quote]

Dankjulliewel allemaal❤

Mijn vriend kwam thuis en zei doe gewoon een test dus toch maar gedaan.
Wat vinden jullie?
Test 1
4y2qt8aexp6.jpg

Test vandaag 
yacsw6ens.jpg

Een enorme knaller dus dat is in principe goed maar kan de HCG niet nog gewoon heel sterk aanwezig zijn??

Weet niet of jullie de test kunnen zien maar hij is echt super knal. Veel donkerder dan de eerste en de tweede test van 7 en 9 nov.  Dat stelde me een beetje gerust en begon er weer vertrouwen in te krijgen en ja hoor, plots pijnlijke tepels en krampachtig menstruatie gevoel in de buik. Ben weer redelijk positief :) Nu nog wel spannende twee weken tot aan de echo.
Bedankt voor jullie berichtjes xx

Terug
Bovenaan