Ineens alle symptomen weg?

Bij mijn 1e zwangerschap was dit helaas ook een teken dat er iets niet pluis was, paar dagen later ben ik het vruchtje verloren. Bij m'n 2e zwangerschap nu (39 weken) verdwenen de symptomen plots ook rond de 8 weken, maar kwamen gewoon weer terug. 

Jeetje,  ik voel het nog zo, die onzekerheid de eerste piriode. Zeker na 2 miskramen (die overigens allebei heel anders voelde)
ik heb gelukkig deze zwangerschap vanaf week 6 goed in de gaten gehouden enkel 2weken een echo?(bij de gynocoloog) 
nu inmiddels 37 weken! En is hij er hopelijk bijna klaar voor zijn gezichtje te laten zien?

hou moed! Je weet het nooit zeker! Dat is verschikkelijk! Maar het zit vast allemaal goed!❤️

[quote quote=10264784]Waarom denk je dat je het verloren bent? Ben je ook daadwerkelijk iets aan stolsels of bloed verloren?[/quote]
Nee dat niet maar mijn gevoel is gewoon erg sterk, ik kan het niet echt uitleggen en er de vinger opleggen. 

[quote quote=10264786]Bij mijn 1e zwangerschap was dit helaas ook een teken dat er iets niet pluis was, paar dagen later ben ik het vruchtje verloren. Bij m’n 2e zwangerschap nu (39 weken) verdwenen de symptomen plots ook rond de 8 weken, maar kwamen gewoon weer terug.[/quote]
Bedankt voor je eerlijke reactie. Ik houd er ook zeker rekening mee dat ik het ga verliezen...
Jij succes nog laatste weekje!! Spannend zeg!❤

[quote quote=10264796]de[/quote]
Vreselijk he? 

Wat bedoel je met dat de miskramen heel anders aanvoelde? Je bedoeld anders dan van elkaar of anders dan mijn verhaal?

Ooo wat spannend zeg! Een jongetje dus? de eerste? Voel je je goed?

Je hebt  nog positieve testen omdat je gewoon nog zwanger bent. 
Je hebt niet je hele zwangerschap voor symptomen ik kreeg deze pas vanaf een week of 8.
En komen en gaan.
Snap dat dit onzekere weken zijn. Hopelijk snel een echo dat je ziet dat je kleintje goed zit daarbinnen. 
Zolang je geen krampen hebt en bloedverlies lijkt het me dat er nu nog niks aan de hand is.

Hoi! Probeer je niet teveel zorgen te maken (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook). Symptomen komen en gaan, zoals al vaker gezegd hierboven. Ik heb tijdens mijn zwangerschap helemaal nergens last van gehad, behalve gevoelige borsten in het begin en dat was soms ook ineens een paar dagen verdwenen. Wat je zegt, dat je voelt dat het echt mis is, dat kan ook je eigen angst zijn. Ik was er op een gegeven moment ook van overtuigd, maar heb een goede zwangerschap gehad en nu een zoontje van 3 maanden. Dus probeer echt niet teveel te stressen en jezelf af te leiden tot je over 2 weken de echo hebt. Succes!

Niet iedereen is de eerste periode ziek zwak en misselijk. Ik had in het begin het gevoel dat ik ziek werd, maag die een beetje draaide. Dit was na een paar dagen weer weg. Verder in de zwangerschap niet misselijk geweest. Ik zou zeggen, prijs je gelukkig :)
Zolang je geen symptomen hebt van een miskraam, zoals heftige bloedingen, buikkramp, is er denk ik niks om je zorgen over te maken

Terug
Bovenaan