Inenting kleine kinderen MG

Ook volwassenen moeten twee prikken hoor. Dat is gewoon met de inenting MG dat het in 2 keer moet.

Ik heb geen idee wat het beleid van de opvang van Eline is inzake de MG, maar ik vind het zelf heel logisch dat als je kindje ziek is, je het thuis houd.

Hoi Hoi

Wij doen het hier in huis niet. Na wikken en wegen kies ik toch het NIET doen.
Iedereen moet voor zichzelf beslissen, maar persoonlijk vind ik het inenten al vrij laat.

Groetjes Kirsten

Wij worden hier alle 3 ingeent. Voor Papa en mij vanwege de ziekte van mijn vader. Omdat we daar vaak zijn moeten wij ook enten van de dokter. Marissakrijgt ze zeker ook. Heb lang getwijfeld maar na een bezoek aan www.grieppandemie.nl heb ik besloten het gewoon te doen.

na lang lang twijfelen, hebben we toch besloten om Jelte niet in te enten.
van een half jaar tot zn eerste verjaardag heeft jelte pufjes gehad en vandaar dat hij al een oproep heeft gekregen.
Hier kunnen we vandaag om 16u heen, maar vinden de mogelijke gevolgen van de prik toch groter dan de mogelijke gevaren vd griep.

erg moeilijk hoor, kan me de mensen die hun kindje wel laten vaccineren ook goed voorstellen!

Groetjes Saskia.

Aahhh ik weet het echt niet meer!
Na het verhaal van Pippi, over dat in Zweden alleen de oudere kinds geént worden, ben ff gaan googlen. noooit doen!) Nu las ik dat de wereld gezondheidorganisatie het dus af raad om kids tot 10 jaar te enten. En dat de kans dat je door de bliksem getroffen wordt, veel groter is, dan dat je overlijd aan de mexicaanse griep is.
Ik heb dus echt twijfels. En het gaat tegen mijn gevoe in. Ik ben ook bang, dat als ik ze niet laat enten en ze overlijden wel... dat ik dan de schuld krijg en me zelf ook schuldig gaat voelen. maar of dat nu een goede raadgever is? Kortom.. .ik kom er niet uit!

Terug
Bovenaan