Innesteling of niet?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje en vroeg me af of er nog meer zijn die dit herkennen? </p><p> </p><p>Ik heb op 28 augustus mijn eisprong gehad en kreeg gister wat buikkrampjes.. nu werdt ik vanochtend wakker met pijn in mijn rug links en pijn aan de linkerkant van mijn buik.. mijn baarmoeder is erg gevoelig(als ik hoest voel ik hem zeg maar) het voelt ook een beetje als menstruatie klachten.. verder ben ik geen bloed verloren.. laatste dagen ook veel last van hoofdpijn en heb erg stemmingswisselingen.</p><p>Denken jullie dat dit de innesteling zou kunnen zijn? </p><p>Bij mijn vorige zwangerschap heb ik er nooit wat van gemerkt. </p><p>Hoop dat er meerdere zijn die dit herkennen!? </p>
 
Ohja ik heb trouwens ook last van veel slijmverlies.... 
Ingewikkeld allemaal hoe je lichaam in elkaar zit... 
Wachten ik ook zo moeilijk als je in onzekerheid zit... 
Spannend! 
 
Hoi!
Ik heb mijn innesteling (achteraf) ook heel goed gevoeld... wat menstruatieachtige krampjes e.d. Helaas zit er niks anders op dan gewoon nog even te wachten:)
Laat je vooral niet gek maken!
 
Ik heb vannacht precies hetzelfde gehad. Nog tot zondag wachten met testen. Gewoon maar verder afwachten en hopen. Meer kunnen we op dit moment toch niet doen. 
 
 
Ik heb ook menstruatie achtig gevoel en soms het gevoel alsof ik bandenpijn heb. Ik heb een zoontje van 9 maanden en we proberen weer zwanger te worden. Over een week ongeveer mag ik testen.. wachten duurt lang . Ik heb trouwens ook slijm verlies .
 
Ik heb ook menstruatie achtig gevoel en soms het gevoel alsof ik bandenpijn heb. Ik heb een zoontje van 9 maanden en we proberen weer zwanger te worden. Over een week ongeveer mag ik testen.. wachten duurt lang . Ik heb trouwens ook slijm verlies .
 
Ik heb ook menstruatie achtig gevoel en soms het gevoel alsof ik bandenpijn heb. Ik heb een zoontje van 9 maanden en we proberen weer zwanger te worden. Over een week ongeveer mag ik testen.. wachten duurt lang . Ik heb trouwens ook slijm verlies .
 
Ik heb ook menstruatie achtig gevoel en soms het gevoel alsof ik bandenpijn heb. Ik heb een zoontje van 9 maanden en we proberen weer zwanger te worden. Over een week ongeveer mag ik testen.. wachten duurt lang . Ik heb trouwens ook slijm verlies .
 
Terug
Bovenaan