Innesteling of niet?

Goedemorgen dames,
Allereerst gefeliciteerd voor diegenen met een positieve test!
ik wil even iets van me af schrijven en heb zo’n idee dat jullie dit goed snappen.
Ik heb alle zwangerschaps kwaaltjes ondertussen wel gehad en blijkbaar hoorde het allemaal bij het ontpillen. Ik denk wel 8 maanden last van gehad. Nu is alles goed op de rit en had zoiets van niet bij nadenken en het komt vanzelf. Ook omdat manlief liever wil wachten tot na de verbouwing. 
Maar ik word zo onzeker van mijn lichaam. Vorige cyclus ineens een bloeding enkele dagen voor nod, toch ongesteld geworden.
deze cyclus zit nu 6/7 dagen voor nod, krampen en zo ontzettend moe.
mijn eierstokken rammelen en ik weet gewoon even niet meer hoe ik het van me af moet zetten.
Iemand tips?
 
Stevie een bloeding tussendoor hoeft niks slechts te zijn. Dit kan bijv met innesteling te maken hebben. Je lichaam maakt zich klaar wn de vaten zijn vatbaarder waardoor er 1 kan knappen en wat bloeden.
Wat betreft het van je af zetten kan ik je niet echt helpen. Probeer andere dingen te doen? Afleiding zoeken? Ik heb juist baat bij dit forum en er open over te praten.
Ik ga ook standaard uit van dat het niet gelukt is en luister niet zo naar kwaaltjes omdat je lichaam je voor de gek kan houden. Sommige vrouwen hebben allerlwi kwaaltjes, test negatief en dan zeer teleurgesteld. Als zd dan uiteindelijk zwanger zijn hadden de meeste dua totaal geen symtomen.
Don't get me wrong het komt natuurlijk wel voor! Maar laat je niet gek maken door je eigen lichaam. Enige wat je kan doen is de tijd benutten met eisprong en de rest afwachten je kan het verder niet beinvloeden helaas
 
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk, dat kan ik ook zeker niet ontkennen.
Ik ben misschien ook wel iets meer op me lichaam gefocust ivm 2 x een lysexcisie te hebben gehad. Daardoor maakt mijn lichaam mij vooral onzeker natuurlijk. 
En begrijp me niet verkeerd ik vind de weg er naar toe ook heel leuk, maar hoe lekker zou het zijn om het echt los te kunnen laten. 
Uiteraard ga ik er ook niet van uit dat het snel raak is of dat het deze maand raak is, en wat je zegt de meesten merken eerst niks maar toch zijn er die tekenen die je niet kan ontkennen en dat is zo irritant waardoor het in je hoofd blijft hangen
 
bedankt dat ik even mocht klagen en dat je me gewoon netjes met 2 benen op de grond zet, soms heb ik dat even nodig :)
 
Stevie graag gedaan hoor. Daar zijn we voor ? het best idd is om nergens vanuit te gaan dan valt de teleurstelling niet zo zwaar als je toch ongesteld wordt.
En mijn lichaam kan het ook hoor nu al 2 dagen met vlagen krampen in me buik en onderrug doet meer zeer als gewoonlijk. Ik denk er wel aan maar ik ga er van uit dat het gewoon niks betekend verder.
Ik baseer het echt op me temp; is deze nog hoog? Me baarmoedermond; voelt het hard of zacht aan? Ligt ie hoog of laag? Ovu testen; streepje ja of nee? Klopt dit met de andere metingen? En me cervix slijm; hoe ziet het eruit? Hoeveel is het? Dat zijn fysieke dingen eigenlijk waar lichaams symptomen niks zegt want je hersenen kunnen een stofje aanmaken omdat je er zoveel mee bezig bent waardoor je van alles ga voelen.
Als je het btw leuk vind om mee te kletsen er is een topic "Nieuwe NOD okt" die is een stuk actiever kan met een uur zo 2 pagina's erbij hebben ? 
 
Ik moet me inderdaad nog eens verdiepen in temperaturen, tot nu toe nooit gedaan en alleen ovutesten en cervixslijm in de gaten houden inderdaad.
ik ga zeker meekletsen, Haha lekker druk daar dus ?
 
Terug
Bovenaan