Innesteling of niet?

Hoi!
Ik heb al een paar dagen precies dezelfde symptomen.. Wij hebben een zoontje van 2 en zijn sinds deze maand bezig voor een tweede. 
Ik vind het (onverwachts) toch heel spannend en in mijn zoektocht naar symptomen kwam ik net je berichtje tegen. 
Mijn eisprong lag rond 27e en ook ik heb dit weekend veel krampen gehad (echt menstruatie achtig). Daarnaast ook slijmverlies en echt onredelijke buien (ik heb het dan ook erg te doen met mijn man ;-)). 
Bij mijn zoontje was ik direct zwanger, het zou natuurlijk geweldig zijn als dit nu ook zo is maar ik weet ook dat dit eerder een uitzondering zou zijn dan de regel. 
Eigenlijk ben ik vooral bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt en dat er helemaal niks aan de hand is. 
Ik ben van plan maandag te testen.
Spannend allemaal meiden, ik zal voor jullie duimen! 
 
Hey Klaproos!
 
Zeker super spannend allemaal !! Mijn eisprong lag ook rond de 27e. Ik ben zo benieuwd, maar ondertussen ook bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Zo zin in een tweede kleintje en het wonder dat in ons groeit.
 
Xx
 
@Maadjuh, ja dat inderdaad! Ik had vooraf echt bedacht dat ik er dit keer meer relaxed onder zou zijn, maar nu we bezig zijn kijk ik zo uit naar een zwangerschap en straks een kleintje in ons gezin dat ik er toch wel ongeduldig en onzeker over word. 
Overigens had ik bij mijn zoontje een innestelingsbloeding... stiekem ben ik daar op aan het wachten maar als die krampen een innesteling waren zal dat wel niet meer komen. 
 
 
Spannend @klaproos en @maadjuh
Ik hoop natuurlijk voor ons dat we positief testen... 
Bij mijn 1e zwangerschap was ik ook gelijk de eerste ronde zwanger en het zou inderdaad uitzonderlijk zijn dat het nu weer in een keer gebeurd. 
Vorige zwangerschap heb ik ook geen innestelingsbloeding gehad dus dat wil niks zeggen.. 
Ben zo blij als t zover is dan weten we in iedergeval hoe het ervoor staat! 
Laten jullie het weten als jullie hebben getest? 
 
Ik kijk ook wel uit naar volgende week, in elk geval wat meer duidelijkheid! 
Ik zal het zeker laten weten als ik heb getest ben ook benieuwd naar jullie. Zullen we elkaar een btje op de hoogte houden? Jij nog meer symptomen mamavanliefkleinjongentje? 
Hier vandaag echt om onzin huilen en wat misselijk maar vooral dat eerste heb ik wel vaker ?
 
Hoi Allemaal,
Spannend he, ik heb ook heel de week al buik krampen en last van mijn rug en stemmings wisselingen.
Moet nog tot 15 sept wachten om te testen. We zijn bezig voor de eerste en dit is ook de eerste ronde... dus ben benieuwd.
 
Sorry meiden hij gaf ineens mijn eigen naam aan, dikke stress.. Blijkbaar ben ik op mijn telefoon op een oude account ofzo ingelogd. Gered door mijn man die er keurig 'thomasdetrein'  van heeft gemaakt hihihi... 
 
Terug
Bovenaan