Innesteling of niet?

(ik hou het nu maar bij mijn laptop om berichtjes te typen ;-)!)
Spannend Gebruiker100etc... zeker omdat het de eerste ronde is van de eerste!!
Als ik dit zo lees komen er half september een hoop positieve testen aan... toch blijft dat vrouwenlichaam ook wel gek en kunnen we onszelf aardig voor de gek houden. 
 
@KlapRoos we houden elkaar zeker op de hoogte lijkt me leuk! 
Ja nog steeds wel een gevoelige baarmoeder en heb telkens beetje hoofdpijn en beetje zware benen... ook zijn mijn darmen aan het rommelen en raar aan het doen! Hmm wat ik niet zo fijn vind maarja... verder nog steeds de stemmingswisselingen! En ja de afscheiding is er ook nog steeds. Dus nog steeds spannend! 
En jij hoe gaat het met jou? Wanneer is jou NOD? Herken je iets van toen je voor het eerst zwanger was? 
Gebruiker10088104 het is zeker spannend! Zwanger worden kan ook in de eerste ronde hoor. Dat was bij mij zo bij mijn eerste zwangerschap! Alleen is dat natuurlijk wel een gelukje! Laat je het weten als je hebt getest? 
 
 
oeh dat klinkt wel heel goed mamavanliefkleinjongentje! (al zijn die kwaaltjes opzich natuurlijk super vervelend...) 
Hier vandaag alleen wat misselijkheid (zeker op momenten dat mijn maag vrij leeg is voor het eten enzo) en huilerige momenten. Die krampen zijn inmiddels wel redelijk weggetrokken. Ik houd ook afscheiding, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Mijn NOD is 10 september, we gaan daarvoor een weekendje weg dus ik hoop dat ik dan mijn zinnen een btje kan verzetten. Ik heb altijd een vrij korte cyclus (26 dagen) en de vorige keer teste ik positief met 24 dagen. Dus ik dnek dat ik maar tampons en een test meeneem ;-). 
Bij mijn zoontje was ik best flink misselijk dus daar ben ik eigenlijk op aan het wachten, al begon dat volgens mij pas echt met week 6 ofzo. 
Heb nu overigens testen van de action, geen idee hoe gevoelig die zijn... Hebben jullie daar ervaring mee? 
 
Hai ladies. Wat leuk om even mee te kletsen! 
Heb op 31-08 een waarschijnlijke innesteling gehad. Heb altijd een onregelmatige cyclus van tussen de 31 en 22 dagen. Maar doormiddel van temperaturen heb ik een duidelijke eisprong gevoelt op 25-08. Ik heb sinds mijn ‘innesteling’ pijnlijke en overduidelijk grotere borsten. (Wat ik nooit eerder dan 4 dagen voor nod heb gehad) Soms meer soms minder pijn. Veel witte afscheiding en ook op 31-08 anderhalve dag menstruatie pijn. Dus hoop zoooo dat het raak is. 
Nod aanstaande zondag op 09-09 dus superrrr spannend. Wens iedereen veel succes.
groetjes redbone
Dit is onze 3e ronde. 
 
KlapRoos klinkt van jou ook wel goed! Ik hoop zo voor je dat het raak is! 
Toevallig gaan wij ook een weekendje weg haha en kan ik mijn zinnen idd ook verzetten hopelijk. Ik neem ook en tampons en een test mee.. hahah zou leuk zijn als het bij ons beide raak zou zijn! 
Ik heb dat dus totaal niet gehad. Ben niet 1x misselijk geweest in mijn hele Zwangerschap dus daar was ik erg blij mee... elke zwangerschap is anders natuurlijk! 
Ik heb zeker ervaring met testen van de Action daar heb ik de vorige keer op mijn NOD positief mee getest. Zijn prima testen! 
Ga je een poging wagen om voor je NOD te testen of kun je het denk je geduldig afwachten? 
Redbone zou kunnen dat dat je innestelings bloeding is geweest hoor. Spannend he! Hoop voor je dat het raak is! 3x is scheepsrecht zeggen ze he hahah. Laat je weten wat de uitslag van de test is geweest? Ben helemaal niet nieuwschierig hoor hahah. Vind t leuk om met anderen hierover te praten. Om met de mannen erover te praten is toch altijd anders hè! 
 
@Redbone, leuk dat je ook meeschrijft, spannend hoor aanstaande zondag al... De symptomen klinken in elk geval wel heel goed! Is dit jullie eerste kindje?
@mamavaneenliefkleinjongentje ik denk dat ik me ga inhouden tot maandag. Misschien dat ik dan wel beter geen test in kan pakken dan kan ik het ook niet testen... hihi... Leuk dat jullie ook een weekendje weggaan!
Ja met de mannen is het toch anders he dit soort dingen bespreken! Ik heb een man die echt heel lief overal over meedenkt en zo maar ik wil hem er ook niet de hele dag mee lastigvallen (zou ie heel moe van worden denk ik hihi). En hij staat er een stuk nuchterder in. 
Heerlijk lijkt me dat geen misselijkheid, ik heb dus nauwelijks last gehad van mijn borsten. Heb de hele zwangerschap ook mijn eigen BH's kunnen blijven dragen totdat de borstvoeding op gang kwam hihi. Nu verwacht ik het wel meer omdat er ook meer is om voller te worden :p.
 
@mamavanliefkleinjongetje
Jaaa dank je wel. Super spannend!! Mijn vriend die word al een beetje moe van mijn dan wel dan niet.. hihi. Ik ben van plan om vrijdag te testen. Is dan twee dagen voor nod. Ik laat het zeker weten. 
 
@Klaproos
van ons samen zal het wel de eerste worden maar we hebben allebei al twee lieve kindjes uit eerdere relaties. En de symptomen... pffff elke keer denk je dat het raak is en dan toch weer niet. Maar de afgelopen maanden had ik geen pijnlijke borsten. Dus dat is weer nieuw. Daarom heb ik nu zeker wat meer hoop! 
Ik hou jullie ladies opende hoogte. Groetjes Redbone
 
He meiden!
Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met alle symptomen?
@Redbone, wat bijzonder zeg een kleintje van jullie samen! Die pijnlijk eborsten zijn een goed teken. Hoe voel je je nu? Nog maar 2 dagen tot je mag testen! Spannend hoor!
Ik werd vandaag op mijn werk een half uurtje voor de lunch (dus lege maag) ineens onwijs misselijk, dus ik ben maar even weggelopen om wat thee te halen. Daarnaast blijft ook mijn afscheiding alleen maar meer worden. Ik heb het vandaag aan een vriendin vertelt, zij is ook zwanger en heeft een zoontje die precies even oud is als mijn zoontje dus het zou super leuk zijn om straks een stukje samen zwanger te zijn! Ik merk dat het me wel oplucht het even met haar te bespreken maar ook dat ik zo bang blijf dat ik het gewoon in m'n hoofd haal allemaal.... getsie.. laat het maar snel maandag worden ;-). Ik twijfel trouwens wel over een vroege test maar ik denk dat ik dat toch niet ga doen, mocht het dan in de laatste paar dagen van mijn cyclus (bij een positieve test) toch nog misgaan is de teleurstelling des te groter ben ik bang... 
 
Terug
Bovenaan