Innesteling of niet?

KlapRoos YAY super! Gefeliciteerd! Het is je gegund!
Zeker spannende tijd weer. Keek er zo nasr uit me ovu te hebben zodat er voortgang inzit. Deze was gister ? en nu denk ik oke nu weer 2 weken wachten ? we nemen vanavond het zekere voor het onzekere en gaan nog een keer gezellig maken. Daarna gewoon weer wanneer we zin hebben naja hebben we sowieso wel maar niet met de gedachte dit is een goede kans. En dan is het afwachten tot de 19e.
Ik weet fat er meiden veel langer bezig zijn en ik ben zelf ook heel bang dat dat bij mij ook zo is ivm voorheen geen cyclus hebben (daarna 20kg afgevallen) maar ondanks dat dit pas ronde 2 is hoop ik wel zwanger te zijn. En ik hoop van harte ieder ander die hier zit en nu lang of kort probeerd ook gewoon zwanger raakt!
 
@Klaproos JAAAAAA!! GEFELICITEERD! Wat een super nieuws! Zooo spannend! En ik snap je onzekerheid.. heb ik ook... ik heb maandag weer een echo en ik ben zoo nerveus! Zo bang dat er iets mis is! We wachten af en duimen! Maaar hè je bent gewoon ZWANGER! 
 
Nou mijn vruchtbare periode zit er wel op ondanks ik een verwarrende ovu test had gister... op het wachtbankje nu maar 19e NOD en wss rond de 14e zou dan de innesteling zijn *fingers crossed*
 
@Klaproos Gefeliciteerd!?
Mijn NOD is morgen en kon het niet laten om vanmiddag te testen... en die was POSITIEF. De tweede streep was al duidelijk te zien. Ben benieuwd of het allemaal goed blijft gaan!
 
Terug
Bovenaan