Mammaaa wat een super super goed nieuws zeg!! Ben zoo blij voor je!
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. twijfel een beetje om het al te doen, aangezien morgen/woensdag mijn NOD pas is (en ze het op de website hebben over week 6).
Daarnaast werk ik eind van de week in het onderwijs en is het telefonisch spreekuur dan onder mijn werktijd op donderdag en vrijdag. Ik denk dat ik maandag ga bellen, hoe lastig ik het ook vind. We gaan straks nog een week op vakantie dus ik hoop dat ik in de week erna een echo zou kunnen plannen. Ik ben bang dat ik in de week ervoor (dan zou ik ruim 6 weken zijn) te vroeg ben en dat het dan alleen maar spanning oplevert. Al moet ik wel zeggen dat ik dus 4 dagen voor NOD overdag een dikke positieve (vroege) test had...
Lieve Rosly ik begrijp je zooo goed! Met alle zwangere in mijn omgeving en meiden om mij heen die net zwanger zijn waarvan ik het wist had ik precies hetzelfde gevoel. Zelfs als iemand die ik nieteens persoonlijk kende zoiets bekend maakte voelde ik al een steekje. Nu heb ik nu naturlijk makkelijk praten en dat snap ik, maar weet dat je echt niet de enige bent die dit zo ervaart. Wat dat betreft is ons oer-moedergevoel een stuk sterker dan we soms zelf willen denk ik! Knuffel!