Innesteling of niet?

Ik had een heel bericht getypt vanmiddag maar daar is iets misgegaan zie ik nu..
Mammaa hoe was je echo? Hoop zo dat alles goed is!
Lisanee wat een super goed nieuws!! Gefeliciteerd! Leuk dat we dan gelijk lopen! Ik kon nog geen juni 2019 groep vinden op het forum, jij wel misschien? Duimen dat de kleine goed blijft zitten!
Feyre Succes met het grote wachten, duim voor je!
Rosly hoe is het met jou? hou je het wachten nog een beetje vol? 
En met de andere meiden? 
 
Meiden! 
Vandaag de echo gehad en alles was gelukkig goed! We zagen een klein beebje en een dooierzakje en een mooi kloppend hartje die we daarna ook gehoord hebben! ? WAUW! Wat is en blijft dat bijzonder om te horen! Verder is het er 1! Dus de twijfel over eventuele meerling is weg haha! Ik ben 5 dagen korter zwanger volgens de echo van vandaag maar misschien is het de volgende echo weer anders...
Ik heb nu 24 oktober mijn termijnecho en intakegesprek! Kan niet wachten! 
@Klaproos hoe voel jij je? En wanneer heb jij je eerste echo? 
Verder de dames die ook positief getest hebben van harte gefeliciteerd! 
Hier een hele blije mama??❤
 
KlapRoos dank je ik loop nu al te zenuwpeezen voor de 19e xD
Mammaaaa wat super mooi om te horen! fijn dat alles goed is. nu op naar de 24!
 
Wat ontzettend fijn voor jullie allemaal meiden. Het is jullie zo gegund. Maar stiekem ben ik wel héél erg jaloers en een beetje verdrietig. Ik wil ook zo graag een kleintje in mijn buik hebben. Maar ik moet geduld hebben. Ik denk niet dat deze maand er in zit en ik wil volgende maanden er ook niet te veel mee bezig zijn want ik merk dat ik er best wel somber van wordt... Mijn mama hart huilt heel erg hard. Maar ben wel oprecht echt blij voor jullie allemaal! ❤️❤️❤️
 
Mammaaa wat een super super goed nieuws zeg!! Ben zoo blij voor je! 
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. twijfel een beetje om het al te doen, aangezien morgen/woensdag mijn NOD pas is (en ze het op de website hebben over week 6).
Daarnaast werk ik eind van de week in het onderwijs en is het telefonisch spreekuur dan onder mijn werktijd op donderdag en vrijdag. Ik denk dat ik maandag ga bellen, hoe lastig ik het ook vind. We gaan straks nog een week op vakantie dus ik hoop dat ik in de week erna een echo zou kunnen plannen. Ik ben bang dat ik in de week ervoor (dan zou ik ruim 6 weken zijn) te vroeg ben en dat het dan alleen maar spanning oplevert. Al moet ik wel zeggen dat ik dus 4 dagen voor NOD overdag een dikke positieve (vroege) test had... 
Lieve Rosly ik begrijp je zooo goed! Met alle zwangere in mijn omgeving en meiden om mij heen die net zwanger zijn waarvan ik het wist had ik precies hetzelfde gevoel. Zelfs als iemand die ik nieteens persoonlijk kende zoiets bekend maakte voelde ik al een steekje. Nu heb ik nu naturlijk makkelijk praten en dat snap ik, maar weet dat je echt niet de enige bent die dit zo ervaart. Wat dat betreft is ons oer-moedergevoel een stuk sterker dan we soms zelf willen denk ik! Knuffel! 
 
 
Ik ben ongesteld geworden vandaag... 5 dagen te vroeg....! Ik ben er echt klaar mee. Ga voorlopig ook even niet meer reageren maar zal af en toe wel wat lezen van jullie! ?
 
Terug
Bovenaan