Innestelingsbloeding, of menstruatie?

pff inderdaad dat vrouwenlichaam...
bij elk steekje of gevoel van misselijkheid denk ik zou het.. haha terwijl het nog veel te vroeg is voor misselijkheidsklachten.. let ook enorm op mijn borsten want die schijn je direct te merken..
hoe zit dat met spotting? heb je dat alleen als je de pil slikt? ik bedoel kan ik dat uitsluiten als bloedverschijnsel?

Meiden,

Veel succes! Ik duim voor jullie allemaal, en het zou voor mij (ons) ook erg fijn zijn als er een aantal zwangeren bijkomen. Het is rustig namelijk..

Hey dankjullie voor de reacties! Volgens de regels zou het dus idd de innesteling moeten zijn. Vandaag nog geen bloed gezien, maar kan nog komen. Wel steken in de buik soms, maar geen zere borsten, zoals ik altijd met mijn mens heb. Ow meiden wat spannend dat we in hetzelfde schuitje zitten. Ik hoop het voor ons allemaal! Het lichaam is idd mysterieus.. We blijven gewoon maar doorgaan want het moet wel een x raak zijn :) laten jullie ook even weten volgende week of het raak was?

Hay hay!!

Nou, wat spannend weer zeg! Ik duim voor je meid!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx mij

uiteraard laat ik het weten.. ben net nieuw op het forum, maar zag al dat je dan weer in een apart foldertje kan komen met de maand dat je uitgerekend bent hihi wel leuk!
die mannen hebben het maar makkelijk zeg.. ik zit alleen maar te letten op mijn lichaam nu...

Spannende tijden meiden! ik duim mijn duimen weer bijna stuk!

Liefs Lisette

Haha Tnx allemaal :) ik hou jullie op de hoogte en hoop dat jullie mij op de hoogte houden, zou leuk zijn, alle 3 zwanger!

pff vanmorgen weer bij afvegen wat bruin bloed.. dat is oud toch? duim duim

Terug
Bovenaan