Innestelingsbloeding, of menstruatie?

Ja ik ook! We zullen t snel genoeg weten meis! Kan niet wachten om te testen..

ik dacht vanmorgen nog dat ik ongesteld was geworden. zat een klont bij.. maar heel de dag verder niks... tis nog nooit zo raar geweest snap er niks meer van

Ik heb ook geen idee? Haha gelukkig hebben we allebei gekke dingen. Wann kon jij testen?x x x

vanmorgen bij afvegen weer wat roze en verder weer helemaal niks... zou eigenlijk morgen mens moeten beginnen..
dus mocht het zo 'raar en eigenlijk niks ' blijven dan maandag maar een testje.. maar ben bang dat dit weekend gewoon de rode duivels gaan komen

Ja ik heb ook nog bloed.. Miss is het bij mij ook wel gewoon een lichte mens. Ik weet niet of ik t tot maandag kan volhouden. Wil nu al testen.. Raar hè al die dingen.. Ik begin wel een buikje té krijgen, maar dat kan ook door het snoepen komen

rrhhh nog steeds niet doorgezet ofzo.. vanmorgen weer wat roze bij afvegen en verder weer niks.. hele aparte week... heb de test al liggen.. van kruidvat.. maar nog ff wachten tot maandag.. zou wel gaaf zijn als er toch een innesteling is geweest.. over 3 maanden gaan we trouwen.. worden hele leuke give a ways dan ;)

Hai allemaal,
ik ben nieuw op de pagina en even paar vraagjes.
wij hebben een grote kinderwens en ben nu 4 maanden gestopt met de pil. Allemaal mooie nette cyclussen van 28 dagen.
nu zou ik woensdag ongesteld moeten worden maar heb ik gister opeens wat bloedverlies gehad. Wel echt helderrood en niet zoveel als menstruatie maar toch wel dat ik een inlegkruisje nodig had.
wat zou dit kunnen betekenen. Heb ook lage rugpijn en steken in “eierstok” gebied.
let’s hope!

hèj iedereen.

heb beetje zelfde probleem.. heb pco.. en nu heb ik voor de 3de keer clomid gekregen. volgens mijn gynaecoloog was het vorige week mijn eisprong. dit had ze gezien op de echo. maar nu heb ik sinds gisteren wel heel veel bloedverlies voor innestelingsbloed te zijn.. ook is dit meer als een week te vroeg..
groetjes

Terug
Bovenaan